اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آغاز موج جدید کاهش قیمت سکه از دو هفته دیگر

سکه‌های پیش فروش شده بانک مرکزی تا دو هفته آینده راهی بازار می‌شوند، این در حالی است که افرادی که 4 ماه به انتظار دریافت سکه‌های پیش خرید نشسته‌اند، امید دارند که با دریافت این سکه‌ها سودی را نصیب خود کنند.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری مهر، بررسی وضعیت قیمت انواع سکه در روزهای کاری ابتدای سال جاری حاکی از آن است که بازار سکه روزهای آرامی را پشت سر می گذارد.
آخرین قیمت اعلام شده توسط سکه فروشان و صرافان بازار که بر روی تابلوی آنها درج شده است، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید برای خرید را بین 760 تا 770 هزار تومان و قیمت فروش را حدود 785 تا 795 هزار تومان نشان می دهد.
همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم برای فروش 780 تا 790 هزار تومان و برای خرید 760هزار تومان اعلام و نرخ هر قطعه نیم سکه هم برای خرید 375 هزار تومان و برای فروش 390 هزار تومان اعلام شد.
قیمت هر قطعه ربع سکه هم بر اساس آخرین نرخ ها در هفته گذشته که اولین هفته کاری سال جاری محسوب می شود، حاکی از نرخ خرید 199 تا 200 هزار تومان و فروش 206 تا 208 هزار تومان است، نرخ سکه گرمی هم حدود 107 هزار تومان می باشد.
این وضعیت در حالی است که تا دو هفته آینده سکه های پیش فروش شده بانک مرکزی راهی بازار می شود، افرادی که 4 ماه به انتظار دریافت سکه های پیش خرید نشسته اند، امید دارند که با دریافت این سکه ها با مدت زمان انتظار مشخص بتوانند سودی را کسب کنند.
این افراد سکه های طرح جدید را با نرخ 546 هزار تومان با زمان تحویل 4 ماه از شعب بانک ملی خریداری کرده اند.
قیمت سکه ها در اولین هفته کاری سال گذشته در بازار حاکی از آن بود که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم 435 هزارتومان، سکه طرح جدید 391 هزار تومان، نیم سکه 196هزار تومان، ربع سکه 109هزار تومان و گرمی 50 هزار تومان بود.
این روند قیمتی در سال گذشته با آغاز رونق بازار طی چند روز تغییر کرد و بازار ارز با افزایش قیمت ها و حبابی شدن نرخ ها مواجه شد و پس از آن قیمتها از حرکت باز نایستادند و به صعود خود ادامه دادند.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد