اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اونس جهانی طلا در برابر دلار زانو زد

با ثبت اطلاعاتی جدید در باره ی رشد اقتصادی آمریکا و افزایش چشمگیر بهای دلار در بازارهای جهانی، اونس جهانی طلا با کاهش چشمگیری رو به رو شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری رویترز، کاهش تقاضا در بازارهای مبادلاتی طلا زمانی به وقوع پیوست که دارندگان شمش های طلا تغییر رویه داده و در حال تبدیل کردن سرمایه های خود به دلار آمریکا می باشند. همین امر کافی بود تا سرمایه داران تصمیم به فروش ذخایر طلای خود گرفته و موجبات کاهش بهای این فلز ارزشمند را در بازارهای جهانی فراهم سازند.

البته در روز پنجشنبه بهای طلا در بازارهای جهانی با افزایش 4 دلار و 69 سنتی رو به رو شده است که کارشناسان این افزایش را در روند حرکتی طلا بی تاثیر عنوان کرده اند. اونس جهانی طلا در روز گذشته در ادامه ی روند نزولی خود با 2 درصد کاهش همراه شد که بهای این فلز ارزشمند را به پایین تر از 1650 دلار در هر اونس کاهش داد. لازم به ذکر است که این بها در روز جاری با 4 دلار و 69 سنت افزایش رو به رو شده است و به 1646 دلار و 79 سنت در هر اونس رسیده است.

با این وجود رونالد لینگ یکی از تحلیل گران بازارهای هنگ کنگ بر این عقیده می باشد که با کاهش بهای طلا به پایین تر از 1650 دلار در هر اونس سبب خواهد شد که بهای اونس جهانی طلا در بازارهای جهانی تا مرز 1600 دلار در هر اونس کاهش یابد.
در حال حاضر به دلیل افزایش بهای دلار طلا از جذابیت کافی در میان سرمایه داران برخوردار نمی باشد و سرمایه داران از این فلز ارزشمند به عنوان یک سرمایه ی امن یاد نمی کنند. از این رو تمامی نگاه ها به سمت واحد پولی دلار می باشد./ح
سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد