اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
کامرز بانک آلمان

قیمت طلا در کوتاه مدت تحت فشار زیادی قرار خواهد داشت

سایت طلا : کامرز بانک آلمان بر این باور است که قیمت طلا در کوتاه مدت تحت فشار ناشی از افزایش ارزش دلار و بهره اوراق قرضه آمریکا قرار دارد.

پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، در حالی که روند نزولی قیمت جهانی طلا امروز چهارشنبه نیز ادامه داشته است، تحلیلگران اقتصادی کامرز بانک اعلام کردند که افزایش بهره اوراق قرضه 10 ساله آمریکا از یک سو و تقویت ارزش دلار در آستانه انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو، فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

بر اساس این گزارش شکسته شدن سطح حمایتی 1340 دلاری برای هر اونس طلا موجب شده است تا روند نزولی قیمت این فلز زرد همچنان ادامه داشته باشد.

موسسه سرمایه گذاری بی بی اچ نیز هشدار داده است که وضعیت کسری بودجه آمریکا و بدهی های سنگین این کشور به یک نگرانی عمده در بازارهای بین المللی تبدیل شده است. اینکه آمریکا چگونه می خواهد کسری بودجه خود را طی ماه های آینده تامین کند مساله مهمی است که می تواند بر روند نوسانات قیمت طلا و ارزش دلار تاثیر گذار باشد.

به نظر می رسد انتشار متن مذاکرات نشست 30 و 31 ژانویه فدرال رزرو آمریکا و همین طور انتشار آمارهای مهم اقتصادی آلمان فرانسه و آمریکا می تواند عامل مهمی برای نوسانات قیمت طلا در کوتاه مدت باشد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد