اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه ئی تی اف خبر داد:8

نقره ارزان است و پتانسیل افزایش بیشتر قیمت دارد

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری ئی تی اف سکوریتی بر این باور است که قیمت جهانی نقره در شرایط کنونی پایین و ارزان است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، در حالی که بازار نقره از ابتدای سال 2018 تاکنون هنوز نتوانسته است اعتماد سرمایه گذاران بین المللی را جلب کند ولی موسسه ئی تی اف در تازه ترین گزارش خود اعلام کرده است که قیمت نقره ارزان است و پتانسیل زیادی برای افزایش قیمت طی ماه های آینده وجود دارد.

بر اساس این گزارش مکسول گلد تحلیلگر ارشد این موسسه سرمایه گذاری تاکید کرد: من هنوز انتظار دارم که عملکرد نقره امسال بهتر از طلا باشد چرا که با بهبود رشد اقتصادی جهان و افزایش تقاضای صنعتی، نقره وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد.

وی پیش بینی کرده است که قیمت هر اونس نقره تا پایان امسال به بیش از 19 تا 20 دلار خواهد رسید. قیمت نقره از ابتدای امسال تاکنون حدود 2 درصد کاهش داشته و نتوانسته است سطح روانی 17 دلاری را بشکند.

وی افزود: اگر نقره بتواند سطح مقاومتی 17 دلاری را بشکند، روند صعودی قیمت آغاز خواهد شد. افزایش رشد اقتصادی کشورهای توسعه یافته و نوظهور می تواند تاثیر مهمی بر رشد تقاضای نقره داشته باشد.

افزایش تقاضای صنعتی به خصوص برای تولید پنل های خورشیدی و لوازم الکترونیکی می تواند عامل مهمی برای رشد قیمت جهانی نقره باشد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد