اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگران اقتصادی:6

افزایش قیمت طلا تاثیری بر تقاضای طلای چین نخواهد داشت

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که افزایش قیمت جهانی طلا تاثیری بر تقاضای طلای چین در آغاز سال جدید چینی نخواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، در حالی که روند صعودی قیمت طلا در بازارهای بین المللی ادامه دارد ولی تحلیلگران اقتصادی معتقدند که این مساله تاثیر منفی بر تقاضای طلای چین در سال جدید چینی نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش تقاضای طلای چین معمولا در تعطیلات سال جدید چینی با افزایش چشمگیری روبرو می شود. سال جدید چینی از 16 فوریه آغاز می شود. دانیل هاینس تحلیلگر ارشد اقتصادی بانک ای ان زد در این باره گفت: به نظر می رسد روند صعودی تقاضای طلا در بازار چین که از اواخر سال 2017 آغاز شده در شرایط کنونی نیز ادامه خواهد یافت.

البته برخی تحلیلگران بر این باورند که افزایش ارزش یوان طی ماه های آینده موجب خواهد شد تا تقاضای طلای چین با کاهش نسبی روبرو شود.

هاینس افزود: تغییر قوانین و عوامل فصلی نیز می تواند عامل مهمی در نوسانات تقاضای طلای چین باشد. چین قصد دارد برخی محدودیت ها علیه واردات طلا را حذف کند.

جردن الیسو تحلیلگر برجسته موسسه ای بی سی بولیون نیز گفت: افزایش قیمت طلا احتمالا تاثیری بر تقاضای طلای چین در آغاز سال جدید چینی نخواهد داشت. شاخص سهام بورس شانگهای نیز 12 درصد کاهش داشته و این عامل می تواند موجب افزایش تقاضای طلا شود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد