اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگران اقتصادی:3

سرمایه گذاران از نقره غافل نشوند

سایت طلا : برخی تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که نقره می تواند به یک بازیگر مهم در عرصه بازارهای بین المللی در سال 2018 تبدیل شود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه خبری کیتکو نیوز، در حالی که همه نگاه ها به تحولات بازار طلا است، ولی برخی تحلیلگران اقتصادی توصیه می کنند که سرمایه گذاران تحولات بازار نقره را نیز زیر نظر داشته باشند.

بر اساس این گزارش روند صعودی قیمت طلا در ماه های اخیر بسیار چشمگیرتر از نقره بوده است ولی این مساله موجب نمی شود که سرمایه گذاران به طور کامل از بازار نقره چشم پوشی کنند.

جان ویر تحلیلگر ارشد موسسه والش تریدینگ گفت: عوامل تکنیکال موجب رشد بیشتر قیمت طلا نسبت به نقره شده است ولی به نظر من نقره پتانسیل بسیار زیادی برای افزایش قیمت دارد. زمانی که سرمایه گذاران و تجار به ساختارهای تقاضا توجه کنند، روند صعودی قیمت نقره آغاز خواهد شد.

وی افزود: به نظر من بهبود اوضاع اقتصادی جهان و رشد تقاضای صنعتی می تواند قیمت نقره را طی ماه های آینده به شدت افزایش دهد.

برخی کارشناسان اقتصادی نیز معتقدند که قیمت نقره قطعا روند صعودی خواهد داشت ولی مساله اصلی این است که این روند افزایشی چه زمانی آغاز خواهد شد.

به اعتقاد تحلیلگران بازار فلزات گرانبها ، طلا فعلا درگیر مقاومت 1360 دلاری است و نقره نیز باید سطح روانی حساس 17 دلاری را بشکند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد