اونس طلا2232.37
مظنه14,417,000
18 گرم3,328,100
ارزش سکه32,481,501
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
موسسه سرمایه گذاری تی دی اس:111.112

افزایش شاخص سهام قیمت طلا را کاهش می دهد/ قیمت طلا تا پایان امسال افزایش می یابد

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری تی دی اس پیش بینی کرده است که قیمت جهانی طلا احتمالا تحت تاثیر افزایش شاخص سهام با کاهش روبرو می شود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری تی دی اس بر این باورند که احتمال افت قیمت طلا تحت تاثیر افزایش شاخص سهام در کوتاه مدت وجود دارد ولی قیمت این فلز گرانبها تا پایان امسال روندی کاملا صعودی خواهد داشت.

بر اساس این گزارش تحلیلگران موسسه تی دی اس افزودند: فدرال رزرو رویکرد کاملا محتاطانه ای در قبال افزایش نرخ بهره دارد و این مساله می تواند طی ماه های آینده موجب کاهش ارزش دلار و افزایش قیمت جهانی طلا شود.

فدرال رزرو آمریکا سال گذشته 3 بار نرخ بهره را افزایش داده ولی در نشست اخیر خود در ماه ژانویه تصمیم گرفت تا بهره را بدون تغییر حفظ کند.

وزارت کار آمریکا به تازگی اعلام کرده است که اوضاع بازار کار و اشتغال در ماه ژانویه بهبود یافته و این مساله موجب تقویت ارزش دلار و کاهش قیمت طلا شده است.

موسسه تی دی اس افزود: با در نظر گرفتن این مساله که نرخ بهره آمریکا هنوز بسیار پایین است و با توجه به افزایش نرخ تورم، پیش بینی می شود فدرال رزرو عجله چندانی برای افزایش نرخ بهره نداشته باشد و این مساله در نهایت به نفع قیمت طلا خواهد بود.

این موسسه سرمایه گذاری پیش بینی کرده است که با افزایش شاخص سهام این احتمال وجود دارد که قیمت هر اونس طلا تا 1316 دلار کاهش یابد.

به نظر می رسد ادامه روند نزولی ارزش دلار و پایین بودن نرخ بهره واقعی موجب خواهد شد تا قیمت جهانی طلا تا پایان امسال افزایش یابد.

موسسه سرمایه گذاری ام کی اس سوییس نیز بر این باور است که سرمایه گذاران بین المللی برای ورود به بازار طلا در شرایط کنونی به دقت تحولات بازار سهام را زیر نظر دارند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد