اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
85/86

اختلاف نظر کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران درباره روند قیمت طلا در هفته آینده

سایت طلا : برای نخستین بار در سال 2018 میلادی، نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی بر سر روند قیمت طلا در هفته آتی اختلاف نظر دارند.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، کارشناسان اقتصادی وال استریت و سرمایه گذاران مین استریت برای نخستین بار در نظرسنجی کیتکو در سال 2018 بر سر روند قیمت طلا در هفته آینده اختلاف نظر داشته اند.

بر اساس این گزارش اکثر کارشناسان و تحلیلگران اقتصادی وال استریت پیش بینی کرده اند که قیمت طلا در هفته آینده با کاهش روبرو می شود ولی سرمایه گذاران مین استریت پیش بینی کرده اند که قیمت طلا در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

قیمت طلا در هفته ای که گذشت با افت بیش از یک درصدی روبرو شده است. انتشار آمارهای مثبت اشتغال در آمریکا که نشانگر ایجاد 200 هزار فرصت شغلی جدید است، تاثیر زیادی بر افزایش ارزش دلار و بهره اوراق قرضه داشته و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

در نظرسنجی این هفته 17 کارشناس ارشد اقتصادی شرکت کرده اند که 11 نفر معادل 65 درصد اعلام کردند قیمت طلا با کاهش روبرو خواهد شد. 3 نفر معادل 18 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا با افزایش همراه خواهد شد و سه نفر دیگر نیز گفتند قیمت طلا در روزهای آینده تغییری نخواهد داشت.

در نظرسنجی آنلاین کیتکو نیوز از سرمایه گذاران بین المللی نیز 1060 نفر شرکت کردند که 676 نفر معادل 64 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا در روزهای آینده افزایش خواهد یافت. 238 نفر معادل 22 درصد به کاهش قیمت طلا رای داده اند و 146 نفر معادل 14 درصد نیز گفتند قیمت طلا تغییری نخواهد داشت.

هفته گذشته 52 درصد کارشناسان اقتصادی وال استریت و 62 درصد سرمایه گذاران مین استریت اعلام کردند قیمت طلا ر وندی صعودی خواهد داشت. ولی قیمت طلا در هفته ای که گذشت با کاهش روبرو شد.

برخی کارشناسان اقتصادی بر این باورند که افزایش ارزش دلار می تواند عامل اصلی افت قیمت طلا در روزهای آینده باشد. بی شک بهبود اوضاع بازار کار آمریکا می تواند تاثیر مثبتی بر ارزش دلار داشته باشد.

پیش بینی می شود که فدرال رزرو در نشست مارس برای نخستین بار در سال 2018 میلادی نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

برخی از کارشناسان اقتصادی نیز معتقدند که قیمت طلا پس از افزایش چشمگیر در هفته های اخیر اکنون نیاز به اصلاح دارد. گروهی از تحلیلگران بازارهای بین المللی پیش بینی می کنند که قیمت طلا در روزهای آینده تا 1320 دلار در هر اونس کاهش خواهد یافت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد