اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
147/148

رویدادهای مهم اقتصادی هفته آینده کدام هستند؟

سایت طلا : تحلیلگران اینوستینگ به بررسی رویدادهای مهم اقتصادی هفته پیش رو پرداخته اند.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، در حالی که آمریکا هفته نسبتا آرامی را از نظر انتشار آمارهای اقتصادی در پیش دارد، گزارش بخش مسکن می تواند توجه زیادی را به سوی خود معطوف کند.

بر اساس این گزارش بسیاری از موسسات مالی بزرگ آمریکا طی روزهای آینده گزارش درآمد و عملکرد مالی در سال 2017 را منتشر خواهند کرد.

بازارهای آمریکا روز دوشنبه به خاطر روز مارتین لوتر کینگ تعطیل خواهد بود. چین نیز طی روزهای آینده آمارهای رشد اقتصادی در سه ماه پایانی 2017 را اعلام خواهد کرد. پیش بینی می شود اقتصاد چین در این مدت رشد نسبی و متعادلی را داشته است.

در اروپا نیز سرمایه گذاران منتظر انتشار آمارهای تورم هستند تا ببینند این آمارها چه تاثیری بر سیاست های پولی بانک مرکزی اروپا خواهد داشت. به نظر می رسد بانک مرکزی اروپا قصد دارد طی هفته های آینده بخشی از برنامه خریداری اوراق قرضه را متوقف کند.

آمارهای تورم بریتانیا نیز طی هفته آینده منتشر می شود. این آمارها نیز می تواند تاثیر زیادی بر سیاست های پولی بانک مرکزی بریتانیا در ماه های اتی داشته باشد.

آمارهای مهم بخش مسکن آمریکا پنجشنبه منتشر خواهد شد. پیش بینی می شود مجوز ساخت و ساز مسکن در آمریکا در ماه دسامبر با افت یک درصدی روبرو شده است. برخی مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا نیز طی روزهای آینده سخنرانی خواهند داشت.

نظرسنجی ها نشان می دهد که فدرال رزرو در نشست مارس نرخ بهره را افزایش می دهد و دومین افزایش نرخ بهره نیز در ماه ژوئن خواهد بود. بانک های بزرگ آمریکایی نیز طی روزهای آینده میزان درآمد خود را اعلام می کنند.

چین هم روز پنجشنبه آمارهای رشد اقتصادی در سه ماه پایانی 2017 را اعلام می کند. پیش بینی می شود رشد اقتصادی چین در این مدت به 6.7 درصد رسیده باشد. آمارهای تولیدات صنعتی و سرمایه گذاری چین نیز منتشر می شود.

منطقه یورو نیز چهارشنبه آمارهای تورم را اعلام خواهد کرد. پیش بینی می شود تورم منطقه یورو در ماه دسامبر به 1.4 درصد رسیده باشد. نشست آتی بانک مرکزی اروپا قرار است 25 ژانویه برگز ار شود.

آمارهای نرخ تورم بریتانیا در ماه دسامبر نیز سه شنبه منتشر می شود. پیش بینی می شود نرخ تورم بریتانیا در ماه گذشته به 3 درصد رسیده است.

بانک مرکزی کانادا قرار است تازه ترین تصمیم درباره نرخ بهره را چهارشنبه اعلام کند. پیش بینی می شود نرخ بهره کانادا با 0.25 درصد افزایش به 1.25 درصد برسد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد