اونس طلا2194.11
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

دهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران آغاز به کار کرد

سایت طلا : نمایشگاه دهم طلا و جواهر تهران صبح امروز با حضور مسئولین اقتصادی و صنفی و فعالین بازار در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش سایت طلا، دهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته صبح امروز چهارشنبه در حالی افتتاح شد که این نمایشگاه علاوه بر رشد 30 درصدی مورد توجه اهالی این صنف و علاقه مندان به صنعت طلا و جواهر قرار گرفت.
در روز اول و افتتاح این نمایشگاه که با حضور خسروتاج رئیس سازمان توسعه تجارت، خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران، نامورمطلق معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، حسنپور رئیس بسیج اصناف کشور، آیت محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به همراه هیئت مدیره این اتحادیه و رؤسای اتحادیه های سراسر کشور همراه بود، ایشان از نزدیک با توانمندی های صنعت طلا و جواهر کشورمان بازدید کردند.
در این دیدار مسئولین ضمن بیان توان و پنانسیل بالای این صنعت، بر روند رو به رشد صنعت طلا و جواهر و لزوم حل مشکلات صنفی به ویژه معضل مالیات برارزش افزوده تأکید کردند.
در دهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر کشور که بیش از 170 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند، از دو سالن طلا و جواهر، و سالن تجهیزات و ماشین آلات طلاسازی به فضای 12هزارمترمربع تشکیل شده است که در اولین روز برپایی این نمایشگاه از استقبال خوبی همراه بود.
از نقاط قوت نمایشگاه امسال طلا و جواهر می توان به حضور بیشتر سازندگان نسبت به سال گذشته و عرضه ساعت در این نمایشگاه اشاره کرد، که این امر بر غنای نسبی آن افزوده است.

دهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته تا 16 دیماه از ساعت 9 صبح لغایت 5 بعدازطهر در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، آخرین دستاوردهای صنعت طلا و جواهر کشور را در معرض دید قرار خواهد داد.

انتهای پیام



خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد