اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
177/178

قیمت طلا به بالاترین سطح خود در 2 ماه اخیر رسید

سایت طلا : قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز پنجشنبه تحت تاثیر کاهش شاخص سهام در بازارهای آسیایی با رشد نسبی روبرو شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، قیمت طلا امروز در حالی با افزایش روبرو شده و به نزذیک به بالاترین سطح در 2 ماه اخیر رسیده است که ارزش دلار آمریکا و شاخص سهام در بازارهای آسیایی با افت نسبی همراه بوده است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 0.1 درصد افزایش به بیش از 1267 دلار رسیده که این بالاترین قیمت طلا از 6 دسامبر به شمار می رود.

ارزش دلار آمریکا در برابر ین ژاپن با 0.1 درصد کاهش روبرو شد و هر دلار در برابر 113.25 ین مبادله شده است. ارزش دلار در برابر سبدی از ارزهای معتبر بین المللی با تغییر چندانی روبرو نشده است.

شاخص سهام در بازارهای آسیایی نیز امروز با کاهش مواجه شده و این مساله تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است.

مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه سرانجام طرح مالیاتی دولت ترامپ را تصویب کرده که این بزرگترین اصلاحات مالیاتی آمریکا در 30 سال اخیر به شمار می رود. در صورت امضای نهایی ترامپ، درآمدهای مالیاتی آمریکا طی سال های آینده 1500 میلیارد دلار کاهش خواهد یافت.

به اعتقاد تحلیلگران، کاهش مالیات ها در کوتاه مدت موجب افزایش رشد اقتصادی خواهد شد ولی در بلندمدت کسری بودجه و بدهی های این کشور را افزایش می دهد.

تازه ترین آمارهای اقتصادی آمریکا نشان می دهد که فروش مسکن در ماه نوامبر به بالاترین سطح خود در 11 سال اخیر رسیده است.

اتحادیه اروپا روز چهارشنبه قوانین جدیدی را برای مقابله با اقدامات تجاری چین معرفی کرده است.

مارک کارنی رئیس بانک مرکزی انگلیس نسبت به مشکلات ساختاری مربوط به استفاده از ارزهای دیجیتال هشدار داده است.

بانک مرکزی ژاپن نیز در پایان نشست امروز خود سیاست های پولی را بدون تغییر حفظ کرده و قصد دارد سیاست های انبساطی پولی را همچنان ادامه دهد تا نرخ تورم به 2 درصد افزایش یابد.

بانک مرکزی ژاپن نرخ بهره کوتاه مدت را در سطح منفی 0.1 درصد باقی نگه داشته است.

به نظر می رسد قیمت طلا و سایر کالاهای راهبردی در کوتاه مدت تحت تاثیر آمارهای مهم اقتصادی آمریکا فرانسه قرار خواهد داشت. وضعیت تقاضای فیزیکی در بازارهای نوظهور و در حال توسعه و تنش های سیاسی بین المللی تتاثیر زیادی بر قیمت جهانی طلا خواهد داشت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد