اونس طلا2212.49
مظنه14,216,000
18 گرم3,281,700
ارزش سکه32,028,648
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
161/162

چشم انداز قیمت جهانی مس نقره و طلا در هفته آینده

سایت طلا : قیمت جهانی طلا در پایان هفته گذشته برای نخستین بار در یک ماه اخیر با افزایش روبرو شد و این در شرایطی بود که فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را برای سومین بار در سال 2017 میلادی افزایش داده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، قیمت جهانی طلا در هفته ای که گذشت بیش از 0.7 درصد رشد داشته است.

بر اساس این گزارش، تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که فدرال رزرو طی سال آینده نیز 3 بار دیگر نرخ بهره را افزایش می دهد ولی همچنان تردید جدی نسبت به سرعت افزایش نرخ بهره طی ماه های آینده وجود دارد چرا که مقام های ارشد فدرال رزرو نگران وضعیت نرخ تورم هستند.

پیش بینی می شود نرخ تورم آمریکا طی سال آینده نیز کمتر از هدف 2 درصدی فدرال رزرو باشد. البته امیدواری ها نسبت به تصویب طرح اصلاحات مالیاتی دولت آمریکا موجب تقویت ارزش دلار و فشار بر قیمت طلا و سایر کالاهای راهبردی شده است. برخی تحلیلگران بر این باورند که اجرای طرح اصلاحات مالیاتی موجب افزایش رشد اقتصادی در کوتاه مدت خواهد شد ولی در بلندمدت موجب تشدید کسری بودجه و بدهی های فدرال می شود.

پیش بینی می شود طی روزهای آینده انتشار آمارهای رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه سوم امسال بیشترین تاثیر را بر بازارهای مالی و کالای جهان خواهد داشت.

بی شک طرح مالیاتی دولت ترامپ نیز در کانون توجهات بین المللی قرار خواهد داشت.

روز سه شنبه شاخص اعتماد تجاری آلمان منتشر می شود. آمریکا نیز آمارهای بخش مسکن را اعلام خواهد کرد.

چهارشنبه رئیس بانک مرکزی آلمان سخنرانی مهمی در میلان ایتالیا خواهد داشت. رئیس بانک مرکزی انگلیس نیز درباره وضعیت ثبات مالی این کشور در لندن سخنرانی می کند.

پنجشنبه بانک مرکزی ژاپن نرخ بهره و سیاست های پولی جدید را اعلام خواهد کرد. بعید به نظر می رسد که بانک مرکزی ژاپن در شرایط کنونی تصمیمی برای عقب نشستن از سیاست های پولی انبساطی داشته باشد.

آمارهای رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه سوم امسال نیز منتشر خواهد شد

آمارهای مربوط به رشد اقتصادی ماهیانه کانادا نیز روز جمعه اعلام خواهد شد. پیش بینی می شود رشد اقتصادی این کشور طی ماه اکتبر به 0.2 درصد برسد.

به نظر می رسد وضعیت تقاضای فیزیکی در بازارهای نوظهور به خصوص هند و چین و اوضاع اقتصادی این دو کشور تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا خواهد داشت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد