اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
143/144

رشد 28 درصدی صادرات طلای آمریکا تا ماه اکتبر

سایت طلا : تازه ترین آمارهای رسمی نشان می دهد که صادرات طلای آمریکا طی ماه های ژانویه تا اکتبر با رشد 28 درصدی روبرو شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اسکراپ رجیستر، صادرات طلای آمریکا در ده ماه نخست 2017 میلادی به بیش از 17.22 میلیارد دلار رسیده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 28 درصدی همراه شده است.

این در شرایطی است که صادرات طلای آمریکا در ده ماه نخست 2016 میلادی به 13.43 میلیارد دلار رسیده بود. کل صادرات طلای آمریکا در سال گذشته به 17.68 میلیارد دلار رسیده است. طلا تا اکتبر امسال دوازدهمین کومودیتی بزرگ صادراتی آمریکا بوده است.

بر اساس این گزارش آمارهای رسمی نشان می دهد که واردات طلای آمریکا در این مدت با کاهش 37 درصدی روبرو شده است.

این گزارش افزود: بزرگترین مقصد صادرات طلای آمریکا در این مدت کشور سوییس بوده است. صادرات طلای آمریکا به سوییس در ماه های ژانویه تا اکتبر به بیش از 5.45 میلیارد دلار رسیده است که نسبت به سال قبل 12 درصد رشد داشته است. پس از سوییس کشور انگلیس بیشترین طلا را از آمریکا وارد کرده است.

صادرات طلای آمریکا به انگلیس در این مدت با 26 درصد رشد نسبت به سال قبل به بیش از 4.14 میلیارد دلار رسیده است.

هنگ کنگ نیز با 3.58 میلیارد دلار سومین وارد کننده بزرگ طلا از آمریکا بوده است. سایر وارد کنندگان بزرگ طلا از آمریکا نیز هند با 1.97 میلیارد دلار و چین با 611 میلیون دلار بوده اند.

بیش از 43 درصد صادرات طلای آمریکا از طریق شهر نیویورک انجام شده است. لس آنجلس و مونتانا نیز دیگر مراکز مهم و بزرگ صادرات طلای آمریکا هستند.

این گزارش نشان می دهد که واردات طلای آمریکا در ماه های ژانویه تا اکتبر با 37 درصد کاهش به 8.93 میلیارد دلار رسیده است. این رقم در مدت مشابه سال قبل به بیش از 14.11 میلیارد دلار رسیده بود.

نکته جالب اینکه بزرگترین صادر کننده طلا به آمریکا در این مدت کشور مکزیک بوده است. واردات طلای آمریکا از مکزیک در ده ماه نخست امسال به 2.60 میلیارد دلار رسیده است.

پس از مکزیک کشورهای کانادا و پرو دیگر صادر کنندگان بزرگ طلا به آمریکا هستند. کانادا در این مدت 1.82 میلیارد دلار و پرو نیز 1.50 میلیارد دلار طلا به آمریکا صادر کرده اند.

کلمبیا و برزیل نیز دیگر صادرکنندگان بزرگ طلا به آمریکا هستند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد