اونس طلا2394.45
مظنه16,306,000
18 گرم3,764,200
ارزش سکه36,737,418
قدیم (بهار)40,900,000
جدید (امامی)44,200,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000
141/142

قیمت طلا آماده ثبت نخستین روند صعودی هفتگی در یک ماه اخیر است

سایت طلا : قیمت طلا در مبادلات امروز جمعه با تغییر چندانی نسبت به روز گذشته روبرو نشده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، نگرانی های مربوط به وضعیت طرح اصلاحات مالیاتی آمریکا فشار زیادی را بر ارزش دلار وارد کرده و این مساله موجب شده است تا قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز جمعه با تغییر چندانی روبرو نشود.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز به 1254 دلار رسیده است. قیمت این فلز گرانبها در مبادلات روز پنجشنبه با کاهش 0.2 درصدی ر وبرو شده بود. البته قیمت طلا در حال ثبت نخستین روند صعودی هفتگی در یک ماه اخیر قرار دارد.

پس از نشست روز گذشته بانک مرکزی اروپا و اعلام این تصمیم که این بانک همچنان قصد دارد سیاست های انبساطی پولی را ادامه دهد، ارزش یورو در بازارهای بین المللی با کاهش روبرو شده است.

نگرانی ها نسبت به وضعیت طرح اصلاحات مالیاتی دولت آمریکا نیز موجب کاهش ارزش دلار در روزهای اخیر شده است.

شاخص سهام در بازارهای آسیایی در مبادلات امروز جمعه با افزایش روبرو شده است. 2 سناتور ارشد جمهوریخواه آمریکایی همچنان بر لزوم اجرای تغییرات در طرح مالیاتی دولت ترامپ تاکید دارند و این مساله آینده این طرح را با چالش جدی روبرو کرده است.

بانک مرکزی اروپا در نشست روز گذشته خود تاکید کرده است که همچنان به تزریق پول به اقتصاد منطقه یورو ادامه خواهد داد. هنوز نگرانی های زیادی نسبت به رشد اقتصادی و نرخ تورم کشورهای عضو یورو وجود دارد.

تازه ترین آمارهای اقتصادی نشان می دهد که خرده فروشی در آمریکا طی ماه نوامبر بیشتر از انتظارات اولیه افزایش یافته است.

این مساله می تواند نشانگر افزایش رشد اقتصادی آمریکا طی ماه های اخیر باشد. فدرال رزرو آمریکا نیز در نشست اخیر خود نرخ بهره را افزایش داده است. به نظر می رسد بهبود اوضاع اقتصادی زمینه لازم برای افزایش بیشتر نرخ بهره در سال 2018 میلادی را فراهم کرده است.

ادامه نگرانی ها نسبت به مذاکرات برگزیت و تبعات احتمالی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا نگرانی های زیادی را به وجود آورده است.

بانک مرکزی انگلیس نیز در تازه ترین نشست خود نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کرده است.

طی ساعات آینده آمارهای مهم اقتصادی آمریکا، منطقه یورو منتشر خواهد شد و این آمارها می تواند تاثیر زیادی بر روند قیمت طلا و نرخ ارز داشته باشد. وضعیت تقاضای فیزیکی در بازارهای نوظهور نیز تاثیر زیادی بر قیمت طلا دارد.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد