دریافت روزانه نرخ طلا سکه و ... ( پیامکی و تلفن گویا ).

چشم انداز قیمت جهانی طلا از نگاه تحلیلگران کیتکو نیوز

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت جهانی طلا طی روزهای آینده به شدت در برابر نشست های فدرال رزرو آمریکا و بانک مرکزی اروپا آسیب پذیر خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، قیمت طلا در هفته گذشته با افت 2.6 درصدی روبرو شده تا برای سومین هفته متوالی یک روند نزولی را دنبال کند. این بدترین هفته برای معاملات بازار طلا از جولای به شمار می رود.

بر اساس این گزارش تقویت ارزش دلار آمریکا در آستانه نشست 12 و 13 دسامبر فدرال رزرو تاثیر منفی زیادی بر قیمت طلا داشته و موجب شده تا قیمت هر اونس از این فلز گرانبها به کمتر از 1250 دلار برسد.

شاخص ارزش دلار طی هفته گذشته با رشد یک درصدی روبرو شده و به 93.93 واحد رسیده که بهترین عملکرد هفتگی دلار در یک سال اخیر به شمار می رود.

قیمت نقره نیز طی هفته گذشته با افت شدید 3.4 درصدی روبرو شده است. قیمت نقره در سه هفته اخیر بیش از 9 درصد کاهش داشته است.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، برگزاری نشست های بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو آمریکا در روزهای آینده بیشترین تاثیر را بر روند قیمت طلا و نوسانات نرخ ارز خواهد داشت. به نظر می رسد افزایش احتمالی نرخ بهره فدرال رزرو و اعلام تصمیمات نشست بانک مرکزی اروپا مهمترین موانع برای افزایش قیمت طلا در روزهای آینده خواهد بود.

آدام باتون تحلیلگر ارشد موسسه فارکس لایو تاکید کرد: فدرال رزرو قصد دارد نرخ بهره را افزایش دهد و بانک مرکزی اروپا نیز رویکردی سختگیرانه خواهد داشت. اینها کاتالیزورهای خوبی برای قیمت طلا در هفته آینده نیستند. از نظر تکنیکال قیمت طلا در روزهای آینده به شدت آسیب پذیر خواهد بود و این احتمال وجود دارد که قیمت طلا تا 1220 دلار کاهش یابد.

از سوی دیگر به نظر می رسد افزایش بهره اوراق قرضه آمریکا نیز عامل مهمی است که می تواند فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کند. تقویت شاخص سهام در بازارهای بین المللی نیز طی روزهای اخیر فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

تازه ترین نظرسنجی موسسه سی ام ئی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره در نشست دسامبر فدرال رزرو 100 درصد خواهد بود ولی احتمال افزایش 2 بار نرخ بهره تا نوامبر 2018 میلادی کمتر از 50 درصد است.

فدرال رزرو آمریکا از ابتدای امسال تاکنون 2 بار نرخ بهره را افزایش داده است.

برچسب ها :

ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
0 0

مطلا میگه :

تاریخ: 1396/09/25 ساعت 17:33
آقا بنظرتون دلار رو به پایینه؟ ممنونم از جوابهای کارشناسانه

4 3

عمو دانی میگه :

تاریخ: 1396/09/23 ساعت 02:42
یه نگاه به مثبت و منفیا بکنی متوجه میشی.
اکثر دوستان منتظر یه کاهش منطقی هستن که خرید انجام بدن، اما تو محاسباتشون قدرت دلالای بازارو دست کم گرفته بودن که اونا روی قیمت بیشتر تاثیر گذارن تا قیمت جهانی انس.
اکثر دوستان مدت نسبتا زیادیه پالس کاهشی میدن که تا الان محقق نشده.

4 1

مطلا میگه :

تاریخ: 1396/09/21 ساعت 20:51
عزیزان جریان چیست ؟ بازار راکد شده یا رو به پایینه که هیچ کس نظر نمیده! نظربدین استفاده کنیم!

6 4

لنین میگه :

تاریخ: 1396/09/20 ساعت 02:07
سلام به همه دوستان
من عموما نظری نمیدم، چون صاحب نظر نیستم
ولی به عنوان کسی که با ضررام از این بازار درس گرفتم، خواستم اینو بگم که امس تا آخر این ماه(میلادی)، بالای چندانی نخواهد داشت، ولی از روزی که بازار در سال جدید ( 2018 ) باز خواهد شد، روندی صعودی در پیش خواهد گرفت.دلیل حرفام هم بک تست حداقل دو سال گذشتس، و پیشنهادم به شما عزیزان صبر در اینور سال و خرید در شروع سال آیندست
انشالله که نطرم به کارتون بیاد...
در مورد بازار داخل هم نظری ندارم، چون اصلا درگیرش نیستم ولی فکر می کنم بازار خوبی برای نوسانگیری باشه
موفق و پیروز باشید...

4 3

casra میگه :

تاریخ: 1396/09/19 ساعت 22:52
سلامf14عزیز و گرامی،،،شاگرد مکتب استاد بزرگی مثل شما هستیم،،،هنوز هم نابلد و تازه کار هستم،،،

9 3

شبل میگه :

تاریخ: 1396/09/19 ساعت 22:49
اگه میخواهید در این بازار سود کنید از حرفه ایها نظر ومشورت بگیرید و برعکس آن عمل کنید شرایط بازار طوری هست که همه فقط به فکر خودشون هستند.

9 3

حامد مغان میگه :

تاریخ: 1396/09/19 ساعت 21:58
با توجه به نشست فدرال رزرو در روزهای سه شنبه و چهارشنبه،و افزایش نرخ بهره امریکا،انس احتمالا 20یا 30تا پایین میاد البته بصورت موقتی و سپس شروع به افزایش تا محدوده 1280 میکنه،در بازار داخل هم قیمت کاهشی نخواهد بود،نه برای سکه،نه ابشده و نه دلار.
با معلومات خودتان خرید و فروش کنید.

4 14

استادشطرنج میگه :

تاریخ: 1396/09/19 ساعت 21:12
نظرت درسته اقاکسری. دلار اگه پایین بیاددردی ماه اول بالا تر از این قیمت احتمالاتثبیت میشه بعد کمی شایدموقتاپایین بیاد.اما طبق گفته نماینده اقتصادی مجلس دلار4500قیمت پایه خواهدبود.چون گفته اگه دولت دلارو3000تایین کنه دربازار4000خواهدبودواگه4تومان تایین کنه دربازار5تومان خواهد شد پس حالا به گفته ایشان حالا که 3500تاییدشده پس دلار4500توبازارمیشه. البته به نظرمن شایدبعدازگذشت مدتی درسال جدید نرخ و عوض کنن وبه همون مبلغی که مدنظربودبرسونن یعنی 3800.تا چی پیش بیاد.

5 11

Polat0090 میگه :

تاریخ: 1396/09/19 ساعت 20:23
سلام دوستان عزیز... سناریو بازار ساز فروشنده هارو مارجین کرد و سپس خریدار...یا علی مدد التماس دعا

9 9

زرین نظر میگه :

تاریخ: 1396/09/19 ساعت 20:14
و اما نظر حقیر
یکی از پرنوسانترین و شگفتی آورترین دهه های سالهای اخیر ، از دوشنبه صبح شروع میشود و دستکم تا آخر هفته بعد ، ادامه خواهد داشت . کمربندها را محکم ببندید.

5 0

زرین نظر پاسخ می دهد :

تاریخ: 1396/09/20 ساعت 19:10
اوستای عزیز
و دوستانی که اونس کار میکنند
چهارشنبه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو اعلام میشه.
درصورت ورود اونس به کانال 1230، با سر سقوط میکنه که بلافاصله در کانال 1200 باید خرید زد تا بفاصله چند روز تا چند هفته ، حوالی 1375دلار باید پله ای با توجه به شرایط ، خروج زد .
در مورد بازار داخلی ، شرایط بسیار غیر طبیعی است ولی نوسانات بطور نامنظمی کنترل میشود. با اینحال سکه هم عدد یکمیلیون وپانصد و هم یکمیلیون و دویست و پنجاه رو طی هفته های بعد ، خواهد دید.

5 2

اوسا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1396/09/19 ساعت 23:06
اینکه چه اتفاقی قراره بیافته مهمه لطف کنید تحلیل کنید

8 13

زرین نظر میگه :

تاریخ: 1396/09/19 ساعت 20:11
دوستان گرامی
من از نسل اولی های سایت وزین طلا هستم وطی این چندین سال ، همه روزه از دیدگاههای عزیزان استفاده کرده و کمتر اظهار نظری کرده ام .
اولین اظهار نظر اشتباهم ، اوایل پاییز سال گذشته بود که به پاس احترام به عزیزان و تنبیه خودم ، بیش از یکسال ، سکوت اختیار کردم .
هرچند هیچیک از اساتید بی بدیل این سایت نظیر پوریا ، سامان ، الماس ، اسفندقه، زرنگار ، ارژی ، استاد اعظم ، بهرام ، جوجه پاییز ، کاوه، استاد شطرنج و ..... کمتر از چند اشتباه در نظرهایشان حاصل نشده که البته کاملا طبیعی و قابل اغماض است.
با این اوصاف ، کامنتهای این روزهای س آرین بسیار دقیق و با ارزشند ، همینطور پیام و جوجه پاییز .
با سپاس

10 0

دوگل میگه :

تاریخ: 1396/09/19 ساعت 19:53
سلام به دوستان گرامی . در ادبیات بازار سرمایه معروف است که وقتی موج بخر بخر شروع میشه یعنی سرمایه گذاران اصلی دارند خالی می کنند و بعد که خالی کردند سیکل بفروش بفروش شروع میشه و کسانی که در قیمتهای بالا خریده بودند حالا با دیدن ریزش های پیاپی می روند در فکر فروش و این تا جایی ادامه پیدا می کند که قیمت سهم یا سکه یا دلار برای خرید ارزنده میشه اونوقت بی سر و صدا سرمایه گذاران اصلی وارد می شوند و این چرخه تکرار میشه .
به همین جهت بهترین کار این است که سرمایه گذار با تکیه بر تحلیل دقیق خودش و با تسلط وارد بازار بشه والا قربانی اینگونه خبر رسانی ها خواهد شد .
شاد و سلامت باشید

4 13

sad میگه :

تاریخ: 1396/09/19 ساعت 17:37
گل گفتی casra

12 11

casra میگه :

تاریخ: 1396/09/19 ساعت 16:13
سلام...اگر قیمت رفت بالا یا آمد پایین ،،،اون وقت همه اساتید نظر میدهند که دیدید که گفتیم قیمت مثلا بالا می رود یا پایین می آید،،،،حالا فعلا همه در حال استراحت هستند،،،،اما آنچه دیده شد با ریزش انس ،،و خبرهای دیگر اقتصادی ،دلار خیال پایین آمدن از ۴۲۰۰نداره و سکه نیز با وجود حراج خیال پایین تر از ۱۴۰۰و ۷۰۰و ۴۰۰ نداره.....پس یا ثابت هست یا منتظر افزایش باشید،،،ریزش قیمت داخلی در کار نیست به اون شکلی که در نظر داشته باشیم،،،همه محدوده ۱۰تا ۲۰هزارتومان است،،،

7 1

H.g پاسخ می دهد :

تاریخ: 1396/09/20 ساعت 00:31
با سلام خدمت آقا کسرای عزیز
وقتی این سایت خوب جای کسانی شده که به قول شما وقتی روند انس معلوم هست میان و شلوغ کاری در میارن و براحتی بی احترامی میکنن و همه رو در حد شآن خود میبینن تحلیل و نظر ندادن بهتر هست،ودر جواب شما بنده معتقد هستم دلتر احتمال بسیار قوی زیر ۴۱۰۰ و تا محدرده ۴۰۳۰ هم پایین میاد تا ۱ ماه آینده و شاید هم کمتر چون بازار انتظار دلار بودجه سال آینده رو روی ۳۸۰۰ میکرد نه ۳۶۳۰ بنابر این بعد از سال میلادی یک پایین قوی از دلار خواهیم داشت البته به نظر بنده
امیدوارم همه دوستان پر سود باشند
انس هم اگر ۱۲۴۰ که بسیار قدرتمند هست رو بشکنه تا ۱۲۰۰ پایین میره

7 15

f14 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1396/09/19 ساعت 17:47
سلام
ماشالله آقا کسری دیگه برا خودت یه کارشناس خبره شدی . قبلا اینطور نظر قاطع نمیدادی و جویای نظرات دیگران میشدی . خب خدا رو شکر با جو بازار آشنا شدی و یه کم با تجربه .
ولی من فکر کنم بازار کاهشی باشه.
موفق باشید.

5 8

Talayab میگه :

تاریخ: 1396/09/19 ساعت 14:27
دوستان لطفا تحلیل هاتون رو ارسال کنید...این روزها چرا کسی چیزی نمیگه ؟؟؟؟


اخبار سایر رسانه ها
پر بازدیدترین خبرها
نمودار قیمت طلا