اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
77/78

تحلیل اینوستینگ از عوامل موثر بر چشم انداز قیمت طلا در روزهای آتی

سایت طلا : تحلیلگران بر این باورند که تحولات سیاسی آمریکا و انتشار امارهای مهم اقتصادی در روزهای آینده مهمترین عوامل موثر بر قیمت طلا و سایر فلزات گرانبها خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، قیمت طلا در پایان مبادلات روز جمعه تحت تاثیر انتشار اخبار جدیدی درباره مایکل فلین مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید با افزایش نسبی روبرو شده است. فلین به دروغگویی به ماموران اف بی آی اذعان کرده و قول داده است تا با دادستان ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری همکاری کند.

بر اساس این گزارش قیمت طلا البته در آغاز مبادلات هفته جاری بار دیگر تحت تاثیر تقویت ارزش دلار قرار گرفته است. تصویب طرح مالیاتی دولت ترامپ عامل اصلی افزایش ارزش دلار و شاخص سهام و کاهش قیمت طلا بوده است.

فلین در بیان اظهارات نادرست به پلیس فدرال آمریکا درباره جلسه با سفیر روسیه در چندین هفته پیش از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا به جرم خود اقرار کرده است.

این اتهامات از سوی رابرت مولر، دادستان ویژه به عنوان بخشی از تحقیقاتش درباره احتمال دخالت روسیه در انتخابات اخیر آمریکا به مایکل فلین وارد شده است.

دولت ترامپ بر این باور است که کاهش مالیات ها موجب افزایش رشد اقتصادی و تورم خواهد شد و این مساله در نهایت فدرال رزرو را مجبور به افزایش بیشتر نرخ بهره خواهد کرد.

تازه ترین نظرسنجی سی ام ئی گروپ نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست 12 و 13 دسامبر حدود 100 درصد خواهد بود.

در هفته پیش رو تمرکز اصلی بازارهای بین المللی بر تحولات سیاسی آمریکا و انتشار آمارهای مهم اقتصادی به خصوص وضعیت اشتغال و بیکاری آمریکا در ماه نوامبر خواهد بود.

اعلام نرخ های بهره جدید بانکی در کانادا و استرالیا نیز مورد توجه سرمایه گذاران بین المللی خواهد بود.

روز سه شنبه بانک مرکزی استرالیا تصمیم خود درباره نرخ بهره را اعلام می کند. چین و بریتانیا آمارهای بخش خدمات را اعلام خواهند کرد. کانادا و آمریکا نیز آمارهای تجاری را منتشر می کنند.

روز چهارشنبه استرالیا آمارهای رشد اقتصادی را منتشر می کند. کانادا نرخ بهره جدید را اعلام خواهد کرد.

روز پنجشنبه استرالیا آمارهای تجاری، کانادا آمارهای بخش مسکن و آمریکا نیز تعداد مدعیان دریافت بیمه بیکاری را اعلام می کند.

روز جمعه ژاپن آمارهای جدید رشد اقتصادی در سه ماه سوم را اعلام می کند و چین آمارهای تجارت خارجی و آمریکا نیز وضعیت بیکاری و اشتغال در ماه نوامبر را منتشر خواهند کرد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد