اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
آیت محمدولی اعلام کرد:

وحدت رویه، لازمه صنف طلا و جواهر است

سایت طلا: منتخب صنف طلا و جواهر تهران با اشاره به اهمیت وحدت و یکپارچگی صنفی بر همسوشدن همه فعالیتها و انرژی های اهالی این صنف در یک کانال برای رشد صنف و صنعت طلا و جواهر تأکیدکرد.

آیت محمدولی در گفتگو با سایت طلا، ضمن بیان حفظ وحدت رویه در صنف طلا و جواهر گفت: ما باید بتوانیم به یک جمع بندی و تعریفی که نیازمند همه صنفمان در سراسر کشور برسیم، و با یک نگاه و به یک جهت حرکت کنیم.

وی با اعلام اتلاف انرژی های بسیار در بخشهای مختلف صنف طلا و جواهر افزود: در صنف ما زحمات بسیاری کشیده شده است و تشکلها و انجمن های بسیاری انرژی های فراوانی صرف کرده اند، ولی چون همه این تلاشها همسو و هم جهت نبوده به نتیجه مطلوب نرسیده است.

منتخب صنف طلا و جواهر تهران استفاده از ظرفیت کارشناسان و صاحبان اندیشه را در پیشبرد اهداف این صنف مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: همه بخشهای صنف طلا و جواهر پس از جمع بندی و شنیدن همه نظرات، باید از یک کانال و از یک مسیر به حل مشکلات بپردازند و اگر مذاکره و یا جلساتی با مسئولین و یا نمایندگان مجلس نیز برگزار می گردد، این جلسات برآیند همه تفکرات صنف طلا و جواهر باشد.

محمدولی مالیات برارزش افزوده را همچنان یکی از مشکلات اصلی صنف طلا و جواهر عنوان کرد و گفت: باید با همه اتحادیه های طلا و جواهر سراسر کشور به یک جمع بندی در مورد مشکلات این صنف برسیم و از یک طریق به مسئولین منتقل و برای حل آنان دنبال چاره باشیم تا مسئولین و نمایندگان مجلس نیز دچار سردرگمی نگردند.

وی در مورد مشکلات صنف طلا و جواهر نیز به سایت طلا اعلام کرد: در این صنف دغدغه های بسیاری وجود دارد و اعضاء و همکاران ما به حق توقع دارند، از بحث ارزش افزوده در بخش کلان گرفته تا مشکلات مالیات مشاغل، بیمه تأمین اجتماعی، نوسان و رکود بازار و امنیت شغلی.

عضو برتر هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران بااشاره به همراهی اتحادیه با اعضاء و کمک همکاران به اتحادیه خاطرنشان کرد: بنده تقاضایی که از همه همکاران دارم این است که ما را در اداره اتحادیه طلا و جواهر تنها نگذارند و هیئت مدیره اتحادیه را در حل مشکلات صنفی کمک کنند، و این اتحادیه نیز باقدرت و پشتوانه خود، ضمن ارتباط با سازمانهای مربوطه دغدغه های صنف طلا و جواهر را به حداقل برساند.

آیت محمدولی از سازمانها و نهادهای مربوطه نیز خواست تا با تعامل و نگاه مثبت به این صنف به نفع کشور و اشتغالزایی و درآمدزایی کمک کنند، چرا که حل این مشکلات سودآوری برای همه مردم ایران را به دنبال خواهد داشت.

وی ضمن تقاضا از همه اتحادیه ها، انجمن ها و تشکل ها برای ایجاد وحدت صنفی یادآورشد: هرجا با هم یَد واحده شدیم مطمئناً هم مشکلات کمتر می شود و هم کار سریعتر انجام خواهد شد، اگر هر اتحادیه و یا تشکلی بخواهد مسیری را طی کند و نگاه خاص خود را داشته باشد، این صنف باید مسیر پرفراز و نشیبی را سپری کند.

منتخب صنف طلا و جواهر تهران در خاتمه با بیان اینکه همکنون زمان تفرقه نیست گفت: در حال حاضر دیگر نگاههای منفی مشکلی را حل نمی کند، بیایید همه افکار و نگاهها را یکی کنیم، دستمان را در دست یکدیگر قرار دهیم و در این مسیر یکدیگر را برای رشد و ارتقاء صنف یاری رسانیم.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد