اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حراج جواب نداد، سکه باز هم ۱.۴ میلیون شد

درحالی بانک مرکزی با هدف شکست حباب بازار سکه از هفته قبل اقدام به حراج سکه کرد که نه تنها حباب از بین نرفت بلکه قیمت سکه امروز از مرز یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان هم عبور کرد.

به گزارش سایت طلا به نقل از تسنیم، قیمت سکه که از هفته های گذشته سیر صعودی را طی می کند با وجود حراج سکه از سوی بانک مرکزی هم مهار نشد و رکورد یک میلیون و 400 هزار تومان را مجددا شکست.

این درحالیست که طی چهار مرحله حراج سکه، بیش از 10 هزار قطعه سکه به مردم فروخته شده است.

فعالان بازار می گویند کسانی که سکه را در خریدهای اتی و البته حراج اخیر با قیمت بالا خریده اند اجازه نمی دهند قیمت سکه در بازار ارزان شود.

امروز و در بازار آزاد نره قطعه سکه تمام بهار آزادی با 15 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته یک میلیون و 403 هزار تومان معامله می‌شد. بر اساس آمار، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با 7 هزار تومان افزایش یک میلیون و 348 هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین در بازار آزاد قیمت هر قطعه سکه نیم بهار آزادی با 14 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته 698 هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با 11 هزار تومان رشد 399 هزار تومان ارزش‌گذاری شده بود.

سکه گرمی نیز امروز با یک هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته 263 هزار تومان معامله و هر گرم طلای 18 عیار امروز با 500 تومان افزایش 130 هزار و 200 تومان داد و ستد می‌شد.

افزون بر این، صرافی‌های پایتخت نیز هر دلار آمریکا را با 8 تومان افزایش نسبت به روز گذشته 4 هزار و 153 تومان می‌فروختند. همچنین هر یورو با 30 تومان افزایش نسبت به روز گذشته 5 هزار و 28 تومان و هر پوند انگلیس نیز با 29 تومان رشد 5 هزار و 709 تومان معامله شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد