اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
55/56

پیش بینی بیزینس مانیتور نسبت به افزایش تولید طلا طی سال های آینده

سایت طلا : موسسه تحقیقاتی بیزینس مانیتور در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است که تولید جهانی طلا طی 5 سال آینده با افزایش روبرو خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی ماینینگ، موسسه بیزینس مانیتور پیش بینی کرد که افزایش قیمت جهانی و بهره برداری از پروژه های تولیدی در کشورهای مهم تاثیر زیادی بر افزایش تولید جهانی طلا در 5 سال آینده خواهد داشت.

بر اساس این گزارش موسسه بیزینس مانیتور اعلام کرد: پیش بینی ما این است که تولید جهانی طلا از 105 میلیون اونس در سال 2018 به بیش از 125 میلیون اونس در سال 2026 میلادی افزایش یابد. میانگین رشد تولید طلا در این مدت 2.3 درصد در سال خواهد بود.

البته میانگین رشد تولید جهانی طلا در 8 سال گذشته به 3.1 درصد رسیده است. این موسسه تحقیقاتی پیش بینی کرده است که میانگین قیمت طلا در سال آینده نیز به 1300 دلار در هر اونس خواهد رسید.

این گزارش افزود: چین بیشترین تاثیر را بر تولید و قیمت جهانی طلا در سال های آینده خواهد داشت. در حالی که رشد تقاضای طلا در بازار چین کاملا چشمگیر و فزاینده بوده است، بسیاری از شرکت های معدنی بزرگ جهان به دنبال سرمایه گذاری در پروژه های معدنی این کشور هستند.

پیش بینی می شود تقاضای طلای چین طی سال های آینده به بیش از 16.5 میلیون اونس خواهد رسید. در سال 2016 میلادی منطقه آسیا اقیانوسیه 44.7 درصد فعالیت های معدنی و پروژه های تولید طلا را در اختیار داشته است. شرکتهای چینی در این بخش فعالیت قابل توجهی داشته اند به طوری که شرکت فوسان با سرمایه گذاری 890 میلیون دلاری بیش از 10 درصد سهام شرکت روسی پولیوس را خریداری کرده است.

از سوی دیگر شرکت شاندونگ گلد نیز 50 درصد سهام معدن والرو در آرژانتین را از شرکت باریک گلد به ارزش 960 میلیون دلار خریداری کرد.

استرالیا نیز دیگر بازیگر اصلی در تحولات مربوط به فعالیت های معدنی و تولید طلا بوده است. پیش بینی می شود با توجه به افزایش قیمت جهانی طلا و رشد سود شرکت های معدنی، تولید طلای این کشور نیز طی سال های آینده افزایش یابد.

برآوردها نشان می دهد که تولید طلای استرالیا از 10.5 میلیون اونس در سال 2018 میلادی به بیش از 13.2 میلیون اونس در سال 2026 میلادی افزایش خواهد یافت. این رقم معادل رشد 3.1 درصد در سال خواهد بود.

در این صورت استرالیا دومین تولید کننده طلای جهان خواهد شد. بیزینس مانیتور بر این باور است که تولید طلای روسیه و آمریکا نیز طی سال های آینده با افزایش متعادلی روبرو می شود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد