اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نسل جدید پورشه کاین، اعتبار دنیای شاسی بلندها

دوستدار شاسی بلندها باشید یا نه اما باید قبول کنید که کاین موفقیت عظیمی را برای پورشه به ارمغان آورده است به گونه‌ای که از زمان عرضه در سال 2002 تاکنون فروش بیش از 770 هزار دستگاهی را تجربه کرده است

به گزارش سایت طلا به نقل از پدال، کاین هم‌اکنون وارد سومین نسل خود شده و پورشه می‌گوید تمامی جزئیات این خودرو را از صفر توسعه داده اما شاید در نگاه اول با طراحی ظاهری آشنای پورشه روبرو شوید. به استثنای چراغ‌های عقب پانامرا مانند که در سراسر نمای پشتی ادامه یافته‌اند، طراحی بیرونی کاین جدید تکاملی بوده و البته این موضوع چیز بدی نیست.

همین داستان درباره طراحی کابین نیز صادق بوده و شاهد تغییرات شدید در این بخش نیز نیستیم. البته صفحه‌نمایش بزرگ‌تر سیستم اطلاعات سرگرمی به همراه طیف وسیعی از دکمه‌های حساس به لمس در کنسول مرکزی توجه بیننده را به خود جلب می‌کنند.

پورشه می‌گوید کیفیت متریال بکار رفته در کابین افزایش یافته و فضای موجود برای سرنشینان و وسایل آن‌ها نیز بهبود یافته تا کاین بتواند یک خودروی همه فن حریف بهتری باشد.

با پیشرانه‌های جدید، شاسی کاملاً بازنگری شده، فرمان پذیری چرخ‌های عقب و سیستم‌های ایمنی فراوان، کاین جدید راه موفقیت نسل‌های قبلی را بهتر طی خواهد کرد. پورشه هنوز نسخه پرچم‌دار کاین جدید را معرفی نکرده و در حال حاضر این نسخه توربو است که بالاترین مدل کاین محسوب می‌شود. کاین توربو S E-Hybrid نیز احتمالاً تولید خواهد شد که شاید از قوای محرکه پانامرا توربو S E-Hybrid استفاده کند. بدین ترتیب پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری بای توربو به همراه واحدی الکتریکی کار خواهد کرد و قدرت 680 اسب بخاری را به ارمغان خواهد آورد.

اگر با همه تفاسیر بازهم علاقه چندانی به کاین ندارید پس بهتر است منتظر قدبلند بسیار سریع دیگری از گروه فولکس‌واگن بمانید. لامبورگینی اوروس که در چهارم دسامبر رونمایی خواهد شد بنا به گفته کمپانی اولین سوپر شاسی‌بلند دنیا بوده و می‌دانیم پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری بای توربوی آن قدرت 650 اسب بخاری دارد.

با هجوم شاسی بلندهای جدید گروه فولکس‌واگن به نظر می‌رسد رکورد آلفارومئو استلویو کوادروفولیو در نوربرگ رینگ به خطر خواهد افتاد…

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد