اونس طلا2394.45
مظنه16,191,000
18 گرم3,737,700
ارزش سکه36,478,323
قدیم (بهار)40,500,000
جدید (امامی)43,350,000
نیم25,800,000
ربع15,800,000

سومین نمایشگاه طلا و جواهر کیش آغاز به کار کرد

سایت طلا: عصر روز گذشته سومین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر کیش با حضور مسئولین صنفی و منطقه ای در محل نمایشگاه بین المللی این جزیره افتتاح شد.

به گزارش سایت طلا، سومین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی و صنایع وابسته عصر دیروز در جزیره زیبای کیش آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه که 80 شرکت داخلی و خارجی در مساحتی در حدود 7هزار مترمربع مشارکت دارند، آخرین دستاوردهای صنعت طلا و جواهر در معرض دید علاقه مندان و اهالی این صنف قرار گرفته است.

در آیین افتتاح سومین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر کیش "داوود کرمی" قائم مقام مدیرعامل و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش، "سعید پورعلی" سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، "آیت محمدولی" رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، " هوشنگ شیشه بران" رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان، " محمدحسین مستغنی" رئیس اتحادیه طلا و جواهر شیراز، " کیم لو" رئیس اتحادیه طلا و جواهر هنگ کنک، " تاویپ راچاپاکدی" رایزن بازرگانی سفارت تایلند، و تعدادی از فعالین و پیشکسوتان صنف و صنعت طلا و جواهر حضور داشتند.

در نمایشگاه سوم طلا و جواهر کیش؛ 15 شرکت خارجی از کشورهای هنگ کنک، تایلند، هندوستان و افغانستان حضور داشته و هیأتهایی از کشورهای ترکیه، لهستان، امارات متحده عربی و لیتوانی از آن بازدید خواهند داشت.

گفتنی است سومین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی و صنایع وابسته، از یکم تا پنجم آذرماه در محل نمایشگاه بین المللی این جزیره و از ساعت 14 تا 22 پذیرای بازدید کنندگان و علاقه مندان به این صنعت خواهد بود.

انتهای پیام

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد