اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
1/2

پیش بینی موسسه تی دی اس از روند قیمت طلا نقره پلاتین در سال 2018

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری تی دی اس در تازه ترین گزارش خود پیش بینی نسبت به روند قیمت جهانی طلا نقره و پلاتین را ارائه کرده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، موسسه تی دی اس در گزارشی جدید درباره چشم انداز بازار فلزات گرانبها در سال 2018 میلادی پیش بینی کرده است که قیمت جهانی طلا نقره و پلاتین طی سال آینده با افزایش ر وبرو خواهد شد ولی این افزایش چندان چشمگیر و فزاینده نخواهد بود.

بر اساس این گزارش موسسه تی دی اس تاکید کرد: پس از عملکرد قابل احترام فلزات گرانبها در سال جاری میلادی، پیش بینی می شود قیمت طلا نقره و پلاتین با خطر کاهش در سال 2018 میلادی روبرو نخواهد شد و روند صعودی قیمت همچنان حفظ می شود ولی این روند صعودی چندان چشمگیر و قابل توجه نخواهد بود.

بیش از یک ماه است که قیمت جهانی طلا در محدوده مشخصی تثبیت شده و با نوسانات چندان زیادی روبرو نشده است.

به نظر می رسد قیمت جهانی طلا در ماه های آینده به شدت تحت تاثیر سیاست های پولی و نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا با ریاست جدید آن قرار خواهد داشت.

اقتصاددانان موسسه تی دی اس افزودند: برنامه کاهش تراز مالی فدرال رزرو نیز موجب خواهد شد تا نرخ بهره در سال 2018 میلادی با افزایش بیشتری روبرو شود و این مساله می تواند مانع و چالش بزرگی برای قیمت فلزات گرانبها باشد.

عامل دیگری که می تواند روند صعودی قیمت فلزات گرانبها را در سال 2018 میلادی تعدیل کند، تصویب نهایی برنامه اصلاحات مالیاتی دولت ترامپ خواهد بود. کاهش مالیات ها موجب افزایش رشد اقتصادی شده و این مساله در نهایت افزایش نرخ بهره و تقویت ارزش دلار را در پی خواهد داشت.

این بانک پیش بینی کرده است که میانگین قیمت هر اونس طلا در شش ماه نخست سال آینده به 1300 دلار خواهد رسید و این رقم در شش ماه دوم 2018 میلادی به 1325 دلار می رسد. این بدان معناست که طلا می تواند تا شش ماه نخست سال آینده سطح قیمتی حساس 1300 دلاری را بشکند.

این بانک پیش بینی کرده است که میانگین قیمت هر اونس نقره نیز سال آینده به 20 دلار خواهد رسید.

بر اساس پیش بینی بانک تی دی اس میانگین قیمت هر اونس پلاتین نیز سال آینده به بیش از 1100 دلار خواهد رسید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد