اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

طلا همچنان با بالاترین قیمت معامله شد

قیمت طلا صبح روز دوشنبه در بازارهای جهانی با وجود افزایش شاخص دلار، همچنان نزدیک رکورد یک ماه گذشته معامله شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از اقتصادآنلاین، قیمت تحویل فوری طلا در ساعت 00:57 بامداد روز دوشنبه در بازار لندن تنها با 0.1 درصد کاهش نسبت به جمعه گذشته به بهای یک هزار و 293 دلار و 28 سنت معامله شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، جمعه گذشته به دلیل نبود اطمینان ناشی از تصویب لایحه مالیاتها در آمریکا، قیمت این فلز گرانبها در بازار لندن رکورد زد و با 1.3 درصد افزایش نسبت به روز پیش از آن به یک هزار و 297 رسید.

مجلس نمایندگان این کشور پنج شنبه گذشته لایحه پیشنهادی جمهوری خواهان در مورد اصلاح مالیات ها در این کشور را با 277 رای در مقابل 205 رای تصویب کرد؛ این قانون کاهش سخاوتمندانه مالیاتی را برای شرکت ها و ثروتمندان این کشور فراهم می آورد.

این لایحه پیشنهادی برای قانونی شدن نیاز به تایید سنا هم دارد؛ که با توجه به اکثریت شکننده آنها در سنا، سرنوشت آن روشن نیست.

در معاملات آتی بازار کامکس آمریکا نیز هر اونس طلا با 0.2 درصد کاهش نسبت به جمعه گذشته به قیمت یک هزار و 293 دلار و 60 سنت خرید و فروش شد.

شاخص دلار که نرخ برابری دلار آمریکا را در برابر مجموع شش ارز اصلی (شامل یورو، ین، فرانک سوییس،پوند انگلیس، دلار کانادا و کرون نروژ) اندازه می گیرد، با 0.3 درصد افزایش به 93.83 رسید.

یک مقام ارشد کاخ سفید به رویترز گفت: دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا اصراری بر شمول لغو بیمه درمانی دوران اوباما در لایحه ای که تصویب آن بزرگ ترین تحول سیستم مالیاتی آمریکا از دهه 1980 را رقم خواهد زد، ندارد.

سرمایه گذاران معتقدند، کاهش مالیات شرکت های بزرگ موجب تقویت اقتصاد آمریکا در کوتاه مدت می شود، اما شتاب برای سرمایه گذاری ممکن است کشور را در آستانه مشکلات جدی تری قرار دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد