اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
169.170

بررسی رویدادهای مهم اقتصادی هفته آینده از دیدگاه اینوستینگ

سایت طلا : تحلیلگران اینوستینگ در تازه ترین تحلیل به بررسی 5 رویداد مهم اقتصادی هفته پیش رو پرداخته اند.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، بازارهای مالی جهان طی روزهای آینده تمرکز زیادی بر روی انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا خواهند داشت.

بر اساس این گزارش انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا می تواند تا حد زیادی وضعیت سیاست های پولی و نرخ بهره را در ماه های آینده روشن کند. آمارهای مربوط به سفارش کالاهای بادوام در آمریکا نیز رویداد مهم دیگری در هفته آینده به شمار می رود. بازار آمریکا روز پنجشنبه به مناسبت عید شکرگزاری تعطیل خواهد بود.

در بریتانیا هم سرمایه گذاران منتظر انتشار آمارهای رشد اقتصادی هستند. این آمارها می تواند از این جهت اهمیت زیادی داشته باشد که سرمایه گذاران در حال ارزیابی تاثیرات برگزیت بر وضعیت اقتصادی این کشور هستند.

شاخص فعالیت های تجاری در منطقه یورو نیز می تواند رویداد حساس و مهم هفته آینده به شمار رود. این آمارها بر تصمیم بانک مرکزی اروپا برای اتخاذ سیاست های پولی و نرخ بهره نیز تاثیر زیادی خواهد داشت.

آمارهای تجاری ژاپن نیز قرار است طی روزهای آینده منتشر شود و این آمارها تاثیر زیادی بر دیدگاه سرمایه گذاران بین المللی نسبت به اوضاع سومین اقتصاد بزرگ جهان خواهد داشت.

متن مذاکرات نشست اخیر فدرال ررزو آمریکا چهارشنبه منتشر خواهد شد. فدرال رزرو در نشست نوامبر نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کرد.

سخنرانی روز سه شنبه جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا نیز از مهمترین رویدادهای هفته آینده است.

وزارت بازرگانی آمریکا چهارشنبه آمارهای مربوط به سفارش کالاهای بادوام را اعلام خواهد کرد. پیش بینی می شود سفارش کالاهای بادوام در ماه گذشته 0.3 درصد افزایش یافته باشد.

علاوه بر این آمارهای مربوط به مدعیان دریافت بیمه بیکاری، شاخص اعتماد مصرف کننده در آمریکا نیز منتشر خواهد شد.

تازه ترین آمارها درباره رشد اقتصادی بریتانیا در سه ماه دوم امسال قرار است پنجشنبه منتشر شود. این دومین برآورد درباره رشد اقتصادی بریتانیا در سه ماه دوم امسال است.

بانک مرکزی انگلیس اخیرا برای نخستین بار در ده سال اخیر نرخ بهره را افزایش داده است. این مساله می تواند تاثیر زیادی بر رشد اقتصادی و نرخ تورم در انگلیس داشته باشد.

شاخص فعالیت بخش خدمات و تولیدات صنعتی منطقه یورو در ماه نوامبر نیز قرار است روز پنجشنبه منتشر شود. بانک مرکزی اروپا نیز قصد دارد طی ماه های آینده برنامه خرید اوراق قرضه را کاهش دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد