اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دلار تا کجا پیش خواهد رفت؟

در حالی که افزایش قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر، نظر بازیگردانان این نوع بازارها را به خود معطوف کرده است، دلار مسیر صعود بی سر و صدایی را در بازار در پیش گرفته است.مسیری که ادامه‌دار بودن آن تا واپسین روزهای دسامبر و شروع سال نو میلادی دور از ذهن نخواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از اقتصادآنلاین، این روزها در کنار هیجانات بازار طلا، دلار نیز بار دیگر رشد خود را آغاز کرده است؛ در ابتدای هفته اخیر دلار اغلب در محدوده قیمتی 4075 تومان معامله شده است. این در حالی بود که حفظ کف 4056 تومانی به دلگرمی خریداران خود کمک بسیاری کرد. اما به این شرایط بسنده نکرد و در روزهای بعد با شکستن مقاومت 4076 تومانی، صعود خود را به سوی قیمت 4090 و 4110 تومان آغاز کرد.

هر چند که در روزهای یکشنبه و دوشنبه قیمت 4100 و بالاتر از آن را تجربه نکرد، اما در روز سه‌شنبه 23 آبان با گذر از این مقاومت تا سطح 4111 هم پیش‌روی کرد. در این بین کف حمایتی خود را نیز روی 4076 تومان حفظ کرد.

اما در بازگشایی روز چهارشنبه، با وجود اینکه به نظر می‌رسید که در برخی معاملات کف حمایتی خود را از دست داده است، توانست در اغلب معاملات به همان روال روز سه شنبه عمل کند و حول و حوش 4100 معامله شود و حتی تا 4140 تومان هم برسد. در بقیه روز تا این لحظه به اصلاح آرام قیمت خود تا محدوده 4120 تومان پرداخته است.

آن چه پیداست این است که دلار برای ادامه روند صعودی نیاز به حفظ قیمت بالای 4135 تومان را دارد. در غیر این صورت ریزش قیمت آن تا 4100 تومان چندان بعید نخواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد