اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آشنایی با میتسوبیشی شوگان اسپورت 2018

کمپانی میتسوبیشی در بهار سال 2018 خودروی جدید خود با نام شوگان اسپورت را در بریتانیا عرضه خواهد کرد. این خودرو در سایر بازارها با نام پاجرو اسپورت نیز شناخته می‌شود

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری مهر، خودروی 7 نفره جدید میتسوبیشی که قبلاً در بازارهای آسیایی عرضه شده بر پایه همان معماری پیکاپ تریتون/L200 ساخته شده و به‌صورت انحصاری با پیشرانه 2.4 لیتری دیزلی 180 اسب بخاری و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک مخصوص کمپانی ارائه خواهد شد.

دو تریم از شوگان اسپورت در دسترس مصرف‌کنندگان خواهد بود که هر دو دارای ویژگی‌هایی چون پوشش چرم کابین، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، چراغ‌های روز روشن LED، کنترل حرکت در سرپایینی، دستیار شروع به حرکت با تریلر، حالت‌های سواری بسته به نوع زمین و اتصال گوشی همراه می‌باشند.

مدل فول‌تر همچنین دارای تجهیزات اضافه‌ای چون صندلی‌های جلوی گرم شونده و تجهیزات ایمنی بیشتر چون پیشگیری از برخورد جلو، هشدار نقاط کور و سیستم پایش محیطی می‌باشد.

شاید با توجه به معماری شوگان اسپورت حدس زده باشید که این خودرو قابلیت‌های آفرود بیشتری نسبت به رقبای هم قیمت در بازار بریتانیا خواهد داشت. رقبای هم‌عرض این خودرو شامل فورد اورست و شاسی‌بلند جدید نیسان که بر پایه پیکاپ ناوارا ساخته خواهد شد در حال حاضر در اروپا ارائه نمی‌شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد