اونس طلا2215.69
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
47/48

قیمت طلا تحت تاثیر معرفی رئیس جدید فدرال رزرو آمریکا کاهش یافت

سایت طلا : قیمت طلا در بازارهای بین المللی در آغاز مبادلات امروز دوشنبه تحت تاثیر نگرانی های مربوط به معرفی رئیس جدید رئیس فدرال رزرو آمریکا با کاهش روبرو شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، در حالی که سرمایه گذاران بین المللی محتاطانه منتظر اعلام نظر نهایی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره رئیس بعدی فدرال رزرو هستند، قیمت طلا امروز دوشنبه با کاهش همراه شده است.

بر اساس این گزارش نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا نیز قرار است برگزار شود و نتایج این نشست می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش دلار و قیمت جهانی طلا داشته باشد.

قیمت هر اونس طلا در بازارهای بین المللی امروز با 0.1 درصد کاهش به کمتر از 1271 دلار رسیده است.

رئیس جمهور آمریکا قرار است به زودی رئیس جدید فدرال رزرو را معرفی کند. دوره ریاست جانت یلن بر فدرال رزرو تا فوریه 2018 به پایان خواهد رسید. 2 منبع آگاه تاکید کرده اند که ترامپ قصد دارد جرومی پاول از مقام های ارشد فدرال رزرو را به عنوان رئیس بعدی معرفی نماید.

تصمیم ترامپ برای اصلاح سیستم مالیاتی آمریکا نیز با مخالفت های گسترده ای روبرو شده است. برخی از نمایندگان ارشد جمهوریخواه با طرح های مالیاتی ترامپ مخالفت کرده اند.

تنش های سیاسی در واشنگتن در حالی وارد مرحله جدیدی شده است که اتهامات تازه ای درباره پرونده دحالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است امروز دوشنبه مطرح شود. منابع آگاه تاکید کرده اند که مقام های قضایی آمریکا چندین نفر در ارتباط با این پرونده را بازداشت خواهند کرد.

شاخص ارزش دلار آمریکا امروز در برابر ارزهای معتبر بین المللی به بالاترین سطح خود در 3 ماه اخیر رسیده است. شاخص سهام در بازارهای آسیایی نیز با افزایش روبرو شده است.

بحران مربوط به استقلال کاتالونیا نیز همچنان ادامه دارد. روز یکشنبه صدها هزار نفر از طرفداران اسپانیای متحد، در اعتراض به اعلام استقلال کاتالونیا در خیابان های بارسلونا تظاهرات کردند.

با توجه به بهبود اوضاع اقتصادی منطقه یورو به نظر می رسد بانک مرکزی اروپا قصد دارد طی ماه های آینده برنامه خرید اوراق قرضه را کاهش دهد.

به نظر می رسد انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو و چین در روزهای آینده تاثیر مهمی بر قیمت جهانی طلا و سایر کالاهای راهبردی خواهد داشت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد