اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
7/8

مهمترین رویدادهای اقتصادی هفته جاری از دید اینوستینگ

سایت طلا : تازه ترین تحلیل اینوستینگ درباره رویدادهای مهم اقتصادی هفته جاری منتشر شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، بازارهای مالی جهان طی هفته جاری تمرکز زیادی بر روی نشست بانک مرکزی اروپا و اعلام جزییات بیشتر درباره بر نامه های محرک پولی و اقتصادی منطقه یورو خواهند داشت.

بر اساس این گزارش سرمایه گذاران بین المللی نیم نگاهی نیز به انتشار آمارهای اولیه رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه سوم امسال خواهند داشت. پیش بینی می شود طوفان های سهمگین اخیر می تواند تاثیر زیادی را بر رشد اقتصادی آمریکا داشته باشد.

این آمارها تاثیر مستقیمی بر تصمیم فدرال رزرو آمریکا برای افزایش احتمالی نرخ بهره در نشست دسامبر خواهد داشت.

انتشار امارهای رشد اقتصادی بریتانیا در سه ماه سوم امسال نیز عامل مهمی برای نوسانات بازارهای بین المللی طی روزهای آینده خواهد بود.

این در شرایطی است که ظاهرا بانک مرکزی انگلیس قصد دارد نرخ بهره را طی ماه های آینده افزایش دهد آن هم در وضعیتی که نگرانی ها نسبت به تبعات برگزیت به شدت رو به افزایش است.

تحلیلگران و سرمایه گذاران بین المللی منتظر اعلام آمارهای نرخ تورم ژاپن هستند. پیروزی حزب حاکم ژاپن در انتخابات یکشنبه نشان می دهد که بانک مرکزی این کشور همچنان به اجرای سیاست های انبساطی پولی ادامه خواهد داد.

بانک مرکزی کانادا نیز طی هفته جاری نشست مهمی را برگزار خواهد کرد. بانک مرکزی اروپا تازه ترین تصمیم خود درباره نرخ بهره را روز پنجشنبه اعلام خواهد کرد. بیشترین تمرکز و توجه سرمایه گذاران بین المللی به کنفرانس خبری 45 دقیقه ای رئیس بانک مرکزی اروپا خواهد بود.

پیش بینی می شود بانک مرکزی اروپا قصد دارد بخشی از برنامه خرید اوراق قرضه خود را متوقف کند.

آمارهای اولیه رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه سوم امسال قرار است جمعه منتشر شود. پیش بینی می شود رشد اقتصادی آمریکا در این مدت به 2.6 درصد رسیده است. آمارهای مهم دیگری در اقتصاد آمریکا منتشر خواهد شد از جمله فروش مسکن، مدعیان دریافت بیمه بیکاری.

تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست دسامبر به بیش از 90 درصد رسیده است.

پیش بینی می شود رشد اقتصادی انگلیس در سه ماه سوم امسال نیز به 0.3 درصد رسیده باشد. نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز رشد اقتصادی این کشور احتمالا به 1.4 درصد رسیده است.

نرخ تورم ژاپن نیز احتمالا در ماه گذشته به 0.8 درصد رسیده است. بانک مرکزی ژاپن قصد دارد به هدف خود یعنی نرخ تورم 2 درصدی دست یابد.

پیش بینی می شود بانک مرکزی کانادا نیز نرخ بهره را در سطح یک درصدی تثبیت کند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد