اونس طلا2327.2
مظنه15,336,000
18 گرم3,540,300
ارزش سکه34,552,008
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,300,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000
161/162

کاهش قیمت جهانی طلا پس از روند مثبت روز پنجشنبه

سایت طلا : قیمت طلا در بازارهای جهانی که روز پنجشنبه با افزایش نسبی روبرو شده بود، بار دیگر امروز جمعه با کاهش همراه شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، قیمت طلا که روز پنجشنبه بیش از 0.7 درصد افزایش یافته بود، در آغاز مبادلات امروز جمعه بار دیگر با کاهش روبرو شده است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز به کمتر از 1285 دلار رسیده است. انتشار اخبار مربوط به انتخاب احتمالی جرومی پاول از سوی رئیس جمهور آمریکا به عنوان رئیس جدید فدرال رزرو تاثیر زیادی بر تقویت ارزش دلار و کاهش قیمت جهانی طلا داشته است.

نشریه پلیتیکو به نقل از منابع آگاه اعلام کرده است که دونالد ترامپ به زودی رئیس جدید فدرال رزرو را معرفی خواهد کرد و شانس جرومی پاول بیشتر از سایر گزینه ها خواهد بود.

شاخص ارزش دلار آمریکا در برابر ارزهای معتبر بین المللی با افزایش نسبی روبرو شده است و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد می کند.

پلیتیکو به نقل از سه مقام دولت آمریکا نوشته است که پس از نشست هایی که ترامپ با گزینه های احراز این سمت داشته، به جمع بندی رسیده است که جرومی پاول بهترین گزینه برای اداره بانک مرکزی آمریکا خواهد بود. ترامپ در روزهای اخیر با 5 نامزد نهایی این پست نشست هایی را داشته است.

ترامپ قصد دارد هفته آینده رئیس جدید فدرال رزرو را معرفی کند. دوره ریاست جانت یلن رئیس فعلی فدرال رزرو فوریه 2018 میلادی به پایان خواهد رسید. البته پاول نسبت به سایر گزینه های مد نظر برای ریاست فدرال رزرو آمریکا، دیدگاه های متعادلتری نسبت به افزایش نرخ بهره دارد.

تازه ترین آمارها نشان می دهد که تعداد مدعیان دریافت بیمه بیکاری در آمریکا طی هفته گذشته به پایین ترین سطح در 44 سال اخیر رسیده است. این مساله نشانگر بهبود وضعیت بازار کار و افزایش اشتغالزایی بوده است.

تازه ترین نظرسنجی رویترز نشان می دهد که بانک مرکزی اروپا 26 اکتبر برنامه مربوط به کاهش خرید اوراق قرضه را رسما اعلام خواهد کرد.

آمارهای اقتصادی بریتانیا نشان می دهد که میزان خرده فروشی در این کشور طی ماه سپتامبر با کاهش روبرو شده است.

دولت اسپانیا اعلام کرده است که خودمختاری کاتالونیا را لغو خواهد کرد و اداره امور این منطقه را به طور مستقیم بر عهده می گیرد. به نظر می رسد قیمت طلا در ساعات آینده تحت تاثیر انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو و چین قرار خواهد داشت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد