اونس طلا2149.2
مظنه14,121,000
18 گرم3,259,800
ارزش سکه31,814,613
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

برگزاری نشست توجیهی داوطلبان انتخابات اتحادیه طلا و جواهر تهران

سایت طلا : جلسه توجیهی داوطلبان انتخابات هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران بعدازظهر دیروز با حضور رئیس هیأت برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی در محل اتحادیه طلا برگزار شد.

به گزارش سایت طلا، عصر دیروز داوطلبان حضور در انتخابات هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران در محل این اتحادیه گردهم آمدند تا ضمن آشنایی با قوانین و مقررات این انتخابات در جریان روند برگزاری آن قرار گیرند.

در این جلسه "محمدجعفرنیا" رئیس هیأت برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران ضمن تشریح جریان برگزاری این انتخابات از الکترونیکی بودن انتخابات هشتم آبانماه خبرداد.

جعفرنیا در مورد زمان تبلیغات این انتخابات گفت: تبلیغات تا زمان برگزاری انتخابات اتحادیه مجاز می باشد و در روز برگزاری آن فقط در داخل محل اخذ رأی ممنوع بوده و در خارج از محل برگزاری منبعی برای تبلیغات وجود ندارد.

وی ضمن توصیه به کاندیداها برای عدم تخریب یکدیگر افزود: با انصراف یک نفر از کاندیداها تعداد داوطلبان حضور در انتخابات هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر به 32 نفر رسیده است.

رئیس هیأت نظارت برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی در جلسه توجیهی کاندیداهای انتخابات اتحادیه طلا و جواهر، داشتن کارت ملی برای تسریع در روند اخذ رأی را مهم برشمرد و خاطر نشان کرد که با تمهیدات لازم روال رأی گیری در کوتاه ترین زمان انجام می گردد.

محمد کشتی آرای نیز در این جلسه با اشاره به مکان اخذ رأی برای سهولت همکاران گفت: رأی گیری از ساعت 10 تا 14 روز 8 آبان در هتل بزرگ فردوسی برگزار می شود که این مکان هم مرکزیت داشته و برای حضور همکاران راحتتر می باشد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن بیان آمادگی کامل برای انتحابات این اتحادیه، حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات را بسیار مهم برشمرد و موجب افزایش اعتبار صنف عنوان کرد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد