اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
در نشست رؤسای اتحادیه های طلا و جواهر سراسر کشور عنوان شد؛

با دریافت چندین باره مالیات برارزش افزوده طلا، سرمایه خانواده ها از بین خواهد رفت

سایت طلا : رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اشاره به مشکلات ایجاد شده توسط مالیات برارزش افزوده گفت: همکاران ما معتقدند با دریافت مکرر این نوع مالیات از مردم سرمایه های خانواده ها از بین خواهد رفت.

به گزارش سایت طلا، صبح امروز حدود 60 رئیس اتحادیه طلا و جواهر از سراسر کشور دور هم جمع شدند تا ضمن بررسی و طرح مشکلات این صنف در مورد برون رفت از معضل مالیات برارزش افزوده به بحث و تبادل نظر بپردازند.

در این نشست محمد کشتی آرای با بیان ارسال لایحه دولت به مجلس برای اصلاح قانون مالیات برارزش افزوده گفت: در لایحه ای را که دولت تننظم کرده براساس 3 درصد از اصل فاکتور تأکید دارد، ولی دوستان ما در سراسر کشور اعتقاد دارند که در هر صورت گرفتن مالیات به صلاح صنف طلا و جواهر نیست.

وی افزود: دلیل همکاران ما برای رد دریافت این مالیات از کل مبلغ طلا بر این منطق استوار است که اگر مالیات به صورت مکرر و چندباره گرفته شود در چرخه زمان اصل سرمایه خانواده ها با این مالیات از بین خواهد رفت.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با سایت طلا ادامه داد: رؤسای اتحادیه سراسر کشور در این جلسه اعلام کردند که مالیات باید از روی اجرت مصنوعات طلا دریافت شود و شمش طلا و مواد اولیه از این قانون معاف شود.

کشتی آرای در مورد برگزاری این جلسه نیز خاطرنشان کرد: در نشست امروز مباحث دیگری مانند طلای خارجی، طلای دست دوم، و همچنین درصدی که در فاکتورها به عنوان اجرت لحاظ می شود مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است در این جلسه که توسط کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف برگزار شده بود، مسئولین اتحادیه های طلا و جواهر کشور طی سخنانی ضمن بیان مشکلات پیش روی این صنف و صنعت بر حل مشکلات آن تأکید کردند و در انتهای این مراسم تصمیمات این نشست در قالب صورتجلسه ای به امضای رؤسای اتحادیه های کل کشور رسید.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد