اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد موسسه یو بی اس: این خبر از دیروز بوده 115.116

طلا بهترین سرمایه گذاری در برابر افت شدید ارزش سهام نخواهد بود

سایت طلا : یک تحلیلگر ارشد اقتصادی بر این باور است که طلا لزوما نمی تواند امن ترین سرمایه گذاری برای حفظ ارزش دارایی در برابر افت شدید ارزش سهام باشد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، جیسون دراهو تحلیلگر ارشد موسسه یو بی اس تاکید کرد: به نظر من طلا بهترین سرمایه گذاری برای حفظ ارزش دارایی و سرمایه در برابر نوسانات شدید شاخص سهام نخواهد بود.

بر اساس این گزارش وی در ادامه تصریح کرد: به نظر من اوراق قرضه بهترین سرمایه گذاری برای حفظ ارزش دارایی و سرمایه در برابر افت شدید شاخص سهام است.

این تحلیلگر اقتصادی گفت: گرچه طلا سرمایه گذاری مطمئنی به شمار می رود ولی توانایی آن برای حفاظت از ارزش دارایی و سرمایه در برابر نوسانات شدید ارزش سهام کاملا محدود خواهد بود.

این کارشناس اقتصادی به سرمایه گذاران بین المللی توصیه کرده است که همواره بخشی از سبد سرمایه گذاری خود را به طلا اختصاص دهند ولی این سهم بیش از 10 درصد کل سبد سرمایه گذاری آنها نباشد.

وی استدلال می کند که حتی اگر طلا سرمایه گذاری مطمئنی برای حفظ ارزش دارایی و سرمایه در شرایط وقوع رکود اقتصادی باشد، در شرایط کنونی خیلی زود است که سرمایه گذاران بخواهند بخش مهمی از سرمایه و دارایی خود را به طلا اختصاص دهند.

این کارشناس ارشد اقتصادی در ادامه اظهار داشت: به نظر من سطح مقاومتی مهم و حساس قیمت طلا در شرایط کنونی 1300 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود می توان نسبت به ادامه روند صعودی قیمت طلا امیدوار بود.

وی ترجیح می دهد که سرمایه گذاران برای حفظ ارزش دارایی و سرمایه خود در برابر کاهش شدید ارزش سهام، در بازار اوراق قرضه سرمایه گذاری کنند.

وی افزود: روند صعودی ارزش سهام در آمریکا برای نهمین سال متوالی ادامه یافته است. شاخص سهام بورس وال استریت همچنان به روند صعودی اش ادامه می دهد. این نگرانی سرمایه گذاران که روند صعودی شاخص سهام تا چه زمانی ادامه خواهد یافت، کاملا منطقی است. ولی این مساله بدان معنا نیست که روند صعودی ارزش سهام به این زودی متوقف خواهد شد.

توصیه موسسه سرمایه گذاری یو بی اس این است که سرمایه گذاران یک نسبت متعادلی از سهام و اوراق قرضه را در سبد سرمایه گذاری خود قرار دهند.

دارهو گفت: من شخصا سرمایه گذاری در اوراق قرضه را به طلا ترجیح می دهم.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد