اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه سرمایه گذاری ناتیکسیس: 121.122

میانگین قیمت طلا در سال 2018 به 1235 دلار خواهد رسید

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری ناتیکسیس در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است که میانگین قیمت جهانی هر اونس طلا سال آینده به 1235 دلار خواهد رسید.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری ناتیکسیس تاکید کردند که سرمایه گذاران باید تا شش ماه دوم 2018 میلادی منتظر بمانند تا قیمت جهانی طلا با افزایش بیشتری روبرو شود.

بر اساس این گزارش بانک فرانسوی ناتیکسیس در گزارش چشم انداز 2018 میلادی اعلام کرده است که قیمت جهانی طلا در 12 ماه آینده با چالش های جدی روبرو خواهد شد چرا که نرخ بهره واقعی در جهان در شش ماه نخست سال آینده با افزایش روبرو خواهد شد.

تحلیلگران موسسه ناتیکسیس بر این باورند که قیمت طلا به طور میانگین سال آینده به 1235 دلار خواهد رسید. بالاترین قیمت طلا در سال آینده به 1350 دلار و پایین ترین قیمت نیز به کمتر از 1270 دلار خواهد رسید. در سال 2019 میلادی نیز میانگین قیمت جهانی طلا به 1270 دلار خواهد رسید.

میانگین قیمت هر اونس طلا امسال نیز به 1254 دلار خواهد رسید.

این موسسه مالی در ادامه افزود: پیش بینی می شود قیمت طلا در شش ماه نخست سال آینده تحت فشار ناشی از افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا قرار خواهد داشت. فدرال رزرو احتمالا در شش ماه نخست سال آینده 2 بار نرخ بهره را افزایش می دهد. از شش ماه دوم 2018 تا آغاز سال 2019 قیمت جهانی طلا با افزایش نسبی روبرو می شود.

به نظر می رسد نوسانات ارزش دلار و نرخ بهره واقعی در آمریکا مهمترین عوامل موثر بر قیمت جهانی طلا خواهد بود.

این بانک فرانسوی پیش بینی کرده است که میانگین قیمت هر اونس نقره طی سال آینده نیز به 15.90 دلار خواهد رسید. در سال 2019 نیز میانگین قیمت هر اونس نقره به 16.50 دلار می رسد.

پیش بینی می شود فدرال رزرو آمریکا در نشست دسامبر نیز یک بار دیگر نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

فدرال رزرو از ابتدای امسال تاکنون 2 بار نرخ بهره را افزایش داده است. قیمت طلا برای شکستن سطح مقاومتی 1300 دلاری تلاش زیادی را آغاز کرده است. به نظر می رسد تا زمانی که طلا نتواند سطح مقاومتی 1300 دلاری را بشکند روند صعودی قیمت طلا چندان ادامه نخواهد داشت.

وضعیت تقاضای فیزیکی در بازارهای نوظهور و در حال توسعه می تواند تاثیر زیادی بر قیمت طلا داشته باشد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد