اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فرمانده جدید بسیج صنف طلا و جواهر معرفی شد

سایت طلا : ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج صنف طلا و جواهر در محل این اتحادیه و با حضور مسئولین نظامی و انتظامی و فعالان این صنف برگزار شد.

به گزارش سایت طلا، طی مراسمی که ظهر امروز در اتحادیه طلا و جواهر تهران برگزار شد "عباس تقی زاده" به عنوان فرمانده جدید بسیج صنف طلا و جواهر تهران معرفی شد.

در این مراسم که با استقبال و حضور پرشور اعضاء و فعالان صنفی و حضور جانشین فرماندهی بسیج اصناف تهران بزرگ "سرگرد کاکاوندی" و مسئولین انتظامی بازار تهران همراه بود، "حاج حمید پویا" فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان شهید صفارهرندی، "سید تقی حسینی" فرمانده پیشین بسیج صنف طلا و جواهر را فردی خدمتگذار دانست، و برای فرمانده جدید این پایگاه در راستای مأموریت محول شده آرزوی موفقیت کرد.

وی "تقی زاده" فرمانده جدید صنف طلا و جواهر را فعال و با انگیزه معرفی کرد که دارای قابلیت های مؤثری در این جایگاه است، و ابراز امیدواری کرد این پایگاه در راستای فرامین مقام معظم رهبری و دستورالعمل نیروی مقاومت بسیج به رشد و ارتقاء دست یابد.

"محمد کشتی آرای" رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران نیز در این مراسم ضمن اشاره با جایگاه والای بسیج و همکاری این اتحادیه با این پایگاه از زحمات فرمانده اسبق بسیج اتحادیه طلا و جواهر تقدیر و تشکر، و به فرمانده جدید آن تبریک و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است در انتهای این مراسم ضمن اهداء لوح تقدیر و هدیه به فرمانده پیشین بسیج صنف طلا و جواهر، حکم فرماندهی جدید این پایگاه به عباس تقی زاده اعطاء شد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد