اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل موسسه میتسوبیشی از روندقیمت طلا

حلیلگران سرمایه گذاری میتسوبیشی پیش بینی کردند که تشدید تنش های سیاسی در عرصه بین المللی و کاهش ارزش دلار بار دیگر موجب خواهد شد تا قیمت جهانی طلا به بالاتر از ۱۳۰۰ دلار در هر اونس برسد و در کانال ۱۳۰۰ دلاری تثبیت شود.

به گزارش سایت طلا به نقل از بانکداران ۲۴ (Banker)، قیمت طلا در هفته گذشته با کاهش 1.8 درصدی ر وبرو شد و برای نخستین بار از ماه اوت به کمتر از 1300 دلار رسیده بود.
قیمت طلا و ارزش دلار معمولا ارتباط معکوسی دارند. یکی از مهمترین علل کاهش قیمت طلا در روزهای گذشته برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا و اعلام تصمیمات جدید بوده است.
فدرال رزرو آمریکا اعلام کرده است که احتمال افزایش نرخ بهره تا پایان امسال وجود دارد. به نظر می رسد بازار طلا در شرایط کنونی به دنبال دستیابی به ثبات است.
فدرال رزرو آمریکا در پایان نشست چهارشنبه نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کرده ولی نشان داده است که احتمال افزایش یک بار دیگر نرخ بهره تا پایان امسال همچنان وجود دارد.
پیش بینی می شود تشدید تنش ها بین آمریکا و کره شمالی می تواند به نفع قیمت طلا در روزهای آینده باشد.
ری‌یونگ هو وزیر خارجه کره‌شمالی اعلام کرده که این کشور احتمال آزمایش یک بمب هیدروژنی در اقیانوس آرام را بررسی می‌کند.
وی تأکید کرده است که کره‌شمالی بالاترین سطح تدابیر واکنشی در تاریخ را علیه ایالات متحده بررسی می‌کند.
کامرز بانک آلمان نیز ضمن اشاره به نتایج انتخابات این کشور پیش بینی کرده است که ناتوانی آنگلا مرکل در تشکیل دولت اکثریت موجب افزایش بی ثباتی سیاسی در بزرگترین اقتصاد منطقه یورو شده و این مساله موجب افزایش تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا خواهد شد.
به نوشته طلا،به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی کاهش قیمت طلا در روزهای گذشته به کمتر از 1300 دلار در هر اونس تاثیر زیادی بر افزایش تقاضای فیزیکی در بازارهای جهانی به خصوص بازارهای نوظهور و در حال توسعه داشته است.
به نظر می رسد قیمت طلا در روزهای آینده تحت تاثیر ارزش دلار سیاست های پولی بانک های مرکزی مهم جهان قرار خواهد داشت.اظهارات روسای بانک های مرکزی آمریکا اروپا و ژاپن نیز طی روزهای آینده تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد