اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه سرمایه گذاری اف سی استون:93.94

قیمت طلا در ماه سپتامبر به رکوردهای جدیدی دست خواهد یافت

سایت طلا : تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری اف سی استون بر این باور است که قیمت طلا در ماه سپتامبر می تواند به رکوردهای جدیدی دست یابد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، در حالی که گمانه زنی ها نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا طی ماه های آینده کاهش یافته است، ادوارد میر تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری اف سی استون تاکید کرد: قیمت جهانی طلا و نقره در ماه سپتامبر با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش وی در ادامه تصریح کرد: قیمت طلا احتمالا تا پایان ماه سپتامبر به 1390 دلار در هر اونس خواهد رسید و قیمت هر اونس نقره نیز به رکورد 18.60 دلاری دست خواهد یافت.

وی افزود: شکسته شدن سطح مقاومتی 1300 دلاری تحول بزرگ و چشمگیری در بازار جهانی طلا به شمار می رود.یکی از مهمترین عوامل موثر و تاثیرگذار بر نوسانات قیمت طلا در ماه های آینده سیاست های پولی فدرال رزرو و نرخ بهره آمریکا خواهد بود.

ادوارد میر گفت: شاخص های کلان اقتصادی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو طی ماه های آینده کمتر شده است. اقتصاد آمریکا طی ماه اوت تنها 156 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است. این رقم بسیار کمتر از پیش بینی 180 هزار فرصت شغلی است که از سوی کارشناسان اقتصادی اعلام شده بود.

نرخ تورم آمریکا نیز هنوز به هدف 2 درصدی فدرال رزرو نرسیده است. آمارهای تورم منطقه یورو نیز ناامید کننده بوده است.

فدرال رزرو آمریکا از ابتدای امسال تاکنون 2 بار نرخ بهره را افزایش داده است. به نظر می رسد نشست بانک مرکزی اروپا نیز تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا و نرخ ارز خواهد داشت.

میر افزود: انتظارات بازارهای بین المللی برای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در نشست دسامبر به کمتر از 30 تا 35 درصد رسیده است. وقوع طوفان سهمگین هاروی و خسارات سنگینی که به همراه داشته، این احتمال را تقویت کرده است که فدرال رزرو تا پایان امسال نرخ بهره را افزایش نخواهد داد.

از سوی دیگر به نظر می رسد تشدید تنش های سیاسی در عرصه بین المللی به خصوص بحران کره شمالی نیز می تواند تاثیر زیادی بر ادامه روند صعودی قیمت طلا داشته باشد.

تنش های سیاسی در واشنگتن بر سر افزایش سقف بدهی های دولت آمریکا نیز می تواند فشار زیادی را بر ارزش دلار وارد کند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد