اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس :

تیم اقتصادی دولت دوازدهم قوی‌تر از دولت قبلی است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تیم اقتصادی پیشنهادی دولت دوازدهم شامل افراد قوی و باتجربه‌تر از دولت قبلی است.

سید‌تقی کبیری، با مثبت ارزیابی کردن کابینه پیشنهادی اظهار کرد: در مجموع دولت دوازدهم کابینه‌ای است که حواشی زیادی ندارد اما در بعضی از بخش‌ها می‌شد افراد قوی‌تری را انتخاب کرد.

وی افزود: وزرای پیشنهادی اقتصادی همچون وزیر اقتصاد یا وزیر صنعت، معدن و تجارت از افراد باسابقه و باتجربه‌ای هستند و می‌توانند در فضای اقتصادی کشور موفق باشند.

نماینده مردم خوی و چایپاره با انتقاد از برخی ناهنجاری‌ها در فضای مجازی بیان کرد: برخی از افراد سعی می‌کنند که با برخی از کانال‌های تلگرامی اتحاد مسئولین شهری را از بین ببرند و تفرقه بیندازند.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان خوی با سرعت بیشتری به‌سمت پیشرفت حرکت می‌کند و برخی از افراد معلوم‌الحال قصد جلوگیری از این حرکت را دارند و می‌خواهند که با اتهام‌زنی و شایعه‌پراکنی فضای شهری را مسموم کنند.

کبیری در پاسخ به سؤال تسنیم مبنی بر ماهیت وجودی افراد شایعه‌پراکن و اتهام‌زن در فضای مجازی گفت: برخی افراد با پیشرفت و توسعه شهرستان خوی مخالف بوده و منافع خود را در تضاد با آن می‌بینند و به‌دنبال جلوگیری از این روند هستند.

وی اظهار کرد: بارها از این افراد خواسته شده است تا اگر سند و مدرکی دارند به مقامات قضایی تحویل دهند اما آنان همیشه از این کار فرار کرده و تنها به اتهام‌زنی بسنده می‌کنند.

نماینده مردم خوی و چایپاره تصریح کرد: با صدور یک بیانیه سعی شد تا حقیقت امر بر مردم روشن شود و همگان متوجه شوند که خواست این افراد کشاندن مسئولین به حاشیه است که هرگز به خواسته خود نمی‌رسند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد