اونس طلا2206.57
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
کشتی آرای به سایت طلا اعلام کرد:

اتحادیه طلا و جواهر کشورهای اسلامی تشکیل می گردد

سایت طلا: رئیس اتحادیه طلا جواهر تهران با تشریح سفر اخیر خود به مالزی از پیشنهاد ایران برای تشکیل اتحادیه طلا و جواهر کشورهای اسلامی خبر داد.

محمد کشتی آرای در گفتگو با سایت طلا با تبین اهداف سفر اخیر خود به مالزی گفت: این سفر به دعوت همتای مالزیایی خود و طی یک سفر رسمی به این کشور انجام شد و طی آن مذاکرات خوب و مؤثری انجام گرفت.

وی ضمن بیان گسترش همکاری های طلایی بین ایران و مالزی افزود: این سفر که همزمان با یازدهمین نمایشگاه طلا و جواهر کوالالامپور انجام شده بود، جلسات و نشست های خوبی با مسئولین اتحادیه و فعالین صنفی طلا و جواهر مالزی برگزار شد که این سفر و تقدیر از اینجانب پوشش خبری مناسبی در رسانه های منطقه داشت.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به سفر سال گذشته رئیس جمهور به مالزی و عقد قراردادها و تفاهمنامه ها برای گسترش شرایط اقتصادی دو کشور گفت: در ادامه همین ارتباطات تجاری، همکاران ما و اتحادیه طلا و جواهر مالزی برای افزایش همکاری ها در رابطه با تولیدات طلا و جواهر تمایل داشتند.

کشتی آرای با بیان پیشنهاد ایران برای تأسیس اتحادیه طلا و جواهر کشورهای اسلامی در این مذاکرات ادامه داد: کشورهای اسلامی می توانند در قالب یک اتحادیه به گسترش همکاری ها و مراودات اقتصادی و تبادل اطلاعات در حوزه طلا و جواهر بپردازند، که انشاءالله در آینده نزدیک مقدمات این اتحادیه فراهم شده و این کار عملی گردد.

وی با اشاره به نزدیکی فرهنگی ایران و مالزی خاطرنشان کرد: مالزی سالانه 50 تن صادرات مصنوعات طلا و جواهر دارد که این موضوع موجب تعجب ما و همکارانمان شد و خود این کشور نیز مصرف بالایی در طلا و جواهر دارد و می تواند بازار خوبی برای صادرات کشور ما باشد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اعلام اینکه مالزی به عنوان پایگاه دوم صادرات طلا در منطقه مطرح است در گفتگو با سایت طلا تصریح کرد: ایران می تواند نقش مهمی در بازار این کشور ایفاء کند و قرار است یک سرمایه گزاری مشترک بین ایران و مالزی انجام شود، بطوریکه مصنوعات طلا در ایران تولید شده و به مالزی صادر گردد.

کشتی آرای ضمن بیان سفر هیئت 30 نفره از فعالین حوزه طلای مالزی به ایران در اواخر مهرماه گفت: تعدادی از همکاران ما در این موضوع و بحث صادرات مصنوعات طلا به این کشور اعلام آمادگی کرده اند و این ارتباطات می تواند یک شبکه صادراتی خیلی خوبی برای رونق بازار طلای ایران ایجاد کند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از همه همکاران و فعالین حوزه طلا و جواهر کشور دعوت کرد تا از این زمینه ی مساعد در جهت رشد صنعت طلا و جواهر کشور استفاده کنند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد