اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نظرسنجی کیتکو نیوز نشان داد: 165و166

پیش بینی کارشناسان و سرمایه گذاران درباره ادامه درخشش طلا در بازارهای جهانی

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی بر این باورند که طلا در روزهای آینده به درخشش خود ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، قیمت طلا در مبادلات روز جمعه برای نخستین بار از اواخر آوریل توانست سطح مقاومتی 1300 دلاری را شکسته و تا 1306 دلار در هر اونس افزایش یابد.

بر اساس این گزارش عامل اصلی افزایش چشمگیر قیمت طلا حملات تروریستی در شهر بارسلونای اسپانیا، انتشار آمارهای کمتر از انتظار درآمد شرکت های آمریکایی و تنش های داخلی در آمریکا پس از اتفاقات خشونت آمیز شارلوتزویل بوده است.

در نظرسنجی این هفته کیتکو نیوز 18 کارشناس ارشد اقتصادی شرکت کرده اند که از این تعداد 14 نفر معادل 78 درصد به افزایش قیمت جهانی طلا رای داده اند. 2 نفر معادل 11 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا در این مدت کاهش خواهد یافت و 2 نفر نیز اعلام کردند قیمت طلا تغییری نخواهد داشت.

این گزارش افزود: در نظرسنجی آنلاین کیتکو نیوز نیز 986 نفر شرکت کرده اند که از این تعداد هم 645 نفر معادل 65 درصد تاکید کردند قیمت طلا در روزهای آینده افزایش خواهد داشت، 280 نفر معادل 28 درصد نیز به کاهش قیمت طلا رای داده اند و 61 نفر معادل 6 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا در هفته آینده تغییری نخواهد یافت.

در نظرسنجی هفته گذشته نیز 53 درصد کارشناسان اقتصادی و 47 درصد سرمایه گذاران بین المللی به افزایش قیمت طلا رای داده بودند.

از ابتدای 2017 تاکنون 65 درصد پیش بینی های کارشناسان اقتصادی و 63 درصد پیش بینی های سرمایه گذاران بین المللی درباره قیمت طلا درست بوده است.

آدریان دی تحلیلگر ارشد اقتصادی تاکید کرد: با توجه به شرایط سیاسی آمریکا، پایین بودن نرخ تورم این کشور و کاهش گمانه زنی ها درباره افزایش نرخ بهره فدرال رزرو ، به نظر می رسد قیمت طلا با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

دانیل پاویلونیس تحلیلگر ارشد موسسه آر جی او تصریح کرد: به نظر من تشدید تنش های سیاسی بین المللی به خصوص بر سر بحران کره شمالی می تواند به نفع قیمت جهانی طلا باشد.

وی افزود: اگر سطح مقاومتی 1300 دلاری طی روزهای آینده شکسته شود، قیمت این فلز زرد با افزایش چشمگیری روبرو می شود.

البته برخی تحلیلگران نیز بر این باورند که قیمت طلا طی هفته آینده بین 1320 تا 1270 دلار در هر اونس در نوسان خواهد بود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد