اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه سی ام سی مارکتس خبر داد:133.134

بازار طلا در کوتاه مدت با خرید فزاینده ای روبرو خواهد شد

سایت طلا : تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری سی ام سی مارکتس بر این باورند که قیمت جهانی طلا طی روزهای آینده تحت تاثیر روند صعودی خرید از سوی سرمایه گذاران بین المللی قرار خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، در حالی که قیمت جهانی طلا در هفته گذشته بیش از 2 درصد رشد داشته و به نظر می رسد تشدید تنش های سیاسی در شبه جزیره کره می تواند موجب افزایش بیشتر قیمت جهانی طلا شود، تحلیلگران موسسه سی ام سی معتقدند که بازار طلا طی روزهای آتی با افزایش چشمگیر خرید روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش مدیران صندوق های بزرگ سرمایه گذاری جهان نیز به سرمایه گذاران توصیه کرده اند که با توجه به تشدید تنش ها بین آمریکا و کره شمالی و به منظور حفظ ارزش دارایی و سرمایه های خود، اقدام به خرید طلا کنند.

تحلیلگران موسسه سی ام سی بر این باورند که در صورت تشدید تنش ها بین آمریکا و کره شمالی طی روزهای آینده دلیلی برای کاهش قیمت طلا وجود نخواهد داشت. در شرایطی که دلار آمریکا به روند نزولی خود ادامه می دهد و انتظارات نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو پایین آمده است، بهترین فرصت برای افزایش قیمت جهانی طلا به وجود می آید.

دارین نیوسام تحلیلگر ارشد موسسه دی تی ان نیز تاکید کرد: اگر طلا بتواند طی روزهای آینده سطح مقاومتی 1298 دلاری را بشکند به زودی تا سطح 1386 دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت.

به نظر می رسد طلا در روزهای آینده بین دو سطح روانی حمایتی و مقاومتی در نوسان خواهد بود. سطح روانی حمایتی 1252 دلاری و سطح روانی مقاومتی 1300 دلاری.

برخی تلاش های سیاسی پشت پرده ظاهرا آغاز شده است تا تنش ها بین آمریکا و کره شمالی را کاهش دهد. احتمالا چین و روسیه قصد دارند تا در شرایط کنونی تنش ها را کاهش دهند. اگر این تلاش ها موفقیت آمیز باشد، بی شک قیمت و تقاضای طلا با کاهش روبرو خواهد شد.

انتشار آمارهای ناامید کننده نرخ تورم آمریکا طی ماه جولای نیز می تواند تاثیر زیادی بر روند ارزش دلار و قیمت طلا در روزهای آینده داشته باشد.وضعیت تقاضای فیزیکی در بازارهای نوظهور و در حال توسعه آن هم در شرایطی که قیمت طلا در بازارهای بین المللی با افزایش چشمگیری روبرو شده، می تواند عامل مهمی برای نوسانات قیمت این فلز گرانبها باشد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد