اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نظرسنجی کیتکو نیوز نشان داد:123.124

طلا برای شکستن سطح مقاومتی 1300 دلاری آماده است

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که طلا آماده است تا سطح مقاومتی 1300 دلاری را طی روزهای آینده بشکند.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، در حالی که اکثر کارشناسان و تحلیلگران اقتصادی در نظرسنجی این هفته پیش بینی کرده اند که قیمت طلا در روزهای آینده با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد و احتمالا سطح مقاومتی 1300 دلاری را خواهد شکست ولی ظاهرا درصد کمتری از سرمایه گذاران بین المللی نسبت به ادامه روند صعودی قیمت طلا در هفته آینده متقاعد شده اند.

بر اساس این گزارش با انتشار آمارهای ناامید کننده تورم در آمریکا قیمت جهانی طلا به روند صعودی خود ادامه داده است.

در هفته جاری 17 کارشناس و تحلیلگر اقتصادی در نظرسنجی کیتکو شرکت کرده اند که از این تعداد 9 نفر معادل 53 درصد اعلام کردند قیمت طلا در روزهای آینده با افزایش روبرو خواهد شد، 2 نفر معادل 12 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا با کاهش همراه می شود و 6 نفر معادل 35 درصد نیز به عدم تغییر چشمگیر قیمت طلا رای داده اند.

این گزارش افزود: در نظرسنجی آنلاین از سرمایه گذاران بین المللی نیز 2153 نفر شرکت کردند که از این تعداد تیز 1018 نفر معادل 47 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا با افزایش روبرو خواهد شد، 661 نفر معادل 31 درصد اعلام کردند قیمت طلا با کاهش روبرو می شود و 474 نفر معادل 22 درصد نیز تاکید کردند قیمت طلا تغییر چندانی نخواهد داشت.

در نظرسنجی هفته گذشته 48 درصد کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی به افزایش قیمت طلا رای داده بودند. قیمت طلا در هفته جاری حدود 2 درصد رشد داشته است.

از نکات جالب توجه نظرسنجی این هفته کیتکو نیوز، درصد بالای کسانی است که پیش بینی کرده اند قیمت طلا در روزهای آینده تغییر چندانی نخواهد داشت.

برخی تحلیلگران بر این باورند که در شرایط کنونی قیمت طلا تنها زمانی با افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد که سطح مقاومتی 1300 دلاری شکسته شود.

اوله هانسن تحلیلگر ارشد ساکسو بانک تاکید کرد: این سطوح قیمتی را پیش از این 2 بار دیگر نیز مشاهده کرده ایم و من فکر می کنم قیمت طلا باید سطح مقاومتی 1300 دلاری را بشکند.

به نظر می رسد انتشار آمارهای ناامید کننده اقتصادی در آمریکا و تشدید تنش بین واشنگتن و پیونگ یانگ تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا در روزهای گذشته داشته است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد