اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رئیس اتاق اصناف ایران:

کوچک سازی دولت در‌ حد وعده باقی مانده است

فاضلی گفت: اقدامات و جلسات متعددی در راستای تقویت بخش خصوصی و‌کوچک سازی دولت صورت گرفته اما روز به روز شاهد فربه شدن دولت هستیم.

علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران در همایش روسای اتحادیه کشور‌ با اشاره به اینکه تلاش های اتاق اصناف به منظور بهبود تعامل میان دولت و این مجموعه اظهار کرد: برخی از مشکلات به سبب بهبود تعاملات مرتفع شده اما بحث نواقص موجود در قوانین مالیاتی کشور از‌ مشکلاتی است که همچنان اصناف با آن رو به رو بوده و مانع کارآفرینی و تسریع بخشی در روند کار افراد می شود.

وی بیان کرد: گارچه برای اولین بار اتاق اصناف عضو کمیته ی لایحه نظارت بر مالیات بر ارزش افزوده شده ولی هنوز در برخی از بخش ها نیاز به کار دارد.

فاضلی با بیان اینکه مسئولان بر کوچک سازی دولت و تقویت بخش خصوصی اظهار داشته اند، عنوان کرد: اقدامات و جلسات متعددی در راستای تقویت بخش خصوصی و‌کوچک سازی دولت صورت گرفته اما در‌ حد وعده باقی مانده و روز به روز شاهد فربه شدن دولت هستیم.

رئیس اتاق اصناف ایران ادامه داد: اعضای اتاق اصناف در بخش های زیادی از کمیسیون های تخصصی حضور یافته اند، اما هنوز بخش قابل توجهی از این مجموعه ها خالی از وجود افراد اتاق اصناف است.

علی فاضلی در جمع خبرنگاران در خصوص بحث مالیات بر ارزش افزوده گفت: اعضای اتاق اصناف ایران و تهران با مسئولان ذیربط جلساتی داشته اند که منجر به تفاهم های مطلوبی گردید که این امر سبب بهبود و رفع برخی سوتفاهم ها شد به همین علت بحث اصلاح ساختار نظام مالیاتی کشور در مرحله آخر به سر می برد.

وی تشریح کرد: مواد اولیه ای که به منظور تولید در کشور وارد می شد تا زمانی که قرار بود به دست مصرف کننده برسد در یک تا سه ایستگاه مالیات بر ارزش افزوده از آن دریافت می شد که این امر یکی از ایرادهای وارده بر این بخش بود، دیگری دریافت مالیات بر‌ارزش افزوده از کالاهای سرمایه ای نظیر طلا بود که سبب فرار سرمایه می شود و باید از سود آن مالیات اخذ گردد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد