اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان اعلام کرد:

النگوی اصفهان در دنیا مطرح است / لزوم نوآوری در صنعت طلا و جواهر

سایت طلا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با بیان اینکه حدود 50درصد طلا کشور در اصفهان تولید می شود گفت: اصفهان از دیرباز در زمینه کارهای سنتی فعالیت داشته و الآن النگوی اصفهان در دنیا مطرح است.

هوشنگ شیشه بران در گفتگو با سایت طلا، با اشاره به توان تولید مصنوعات طلا در اصفهان گفت: همکنون حدود 50 درصد طلای کشور و 90 درصد ماشین آلات طلا و جواهر در اصفهان تولید می شود و این شهر به قطب طلای کشور مبدل شده است.

وی با اشاره به قدمت 6-7 هزار ساله ایران در صنعت طلا و جواهر افزود: اصفهان از دیرباز در زمینه کارهای سنتی؛ قلمزنی، ملیله کاری و کارهای دست فعالیت داشته است، و باید در زمینه زنجیر و سایر مصنوعات طلا و جواهر نوآوری صورت بگیرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با مهم دانستن موضوع برندسازی در این صنف اظهار داشت: باید بتوانیم در مصنوعات طلا فقط از برند ایرانی با آن خصوصیات خاص خود استفاده کنیم، چرا که در این صنعت پتانسیل های بسیاری وجود داشته و از قدیم مباحث زیادی برای رشد آن صورت گرفته است.

شیشه بران از شناخته شدن نمایشگاههای طلا و جواهر اصفهان به عنوان بهترین نمایشگاههای کشور یاد کرد و ادامه داد: با توجه به تولید و صادرات ما علاقمند هستیم که از طریق نمایشگاه طلای این شهر، پل ارتباطی بین همکاران خود و دوستانی که از خارج از کشور در این امر فعالیت دارند به تبادل تکنولوژی بپردازیم، و در این راستا حضور در نمایشگاههای خارجی و نمایشگاههای دیگر از جمله، نمایشگاه طلا و جواهر کیش که در منطقه آزاد تجاری برگزار می گردد در دستور کار خود قرار داده ایم.

وی با بیان سابقه یازده ساله نمایشگاه طلای اصفهان در گفتگو با سایت طلا خاطرنشان کرد: نمایشگاه طلا و جواهر این شهر سال به سال بهتر شده، و البته با کم و کاستی هایی توأم است و در این نمایشگاه عرضه مصنوعات طلا کم است، ولی در آن تبادل نظر از طراحی تا پایان کار وجود دارد.

شیشه بران در مورد محل جدید نمایشگاه این شهر نیز گفت: پلن و برنامه ریزی که در نمایشگاه جدید اصفهان صورت گرفته، تقریباً ساختمان آن از لحاظ اسکان و قسمت های مختلف با استانداردهای بین المللی همخوانی دارد، ولی هیچ وقت نمی توان با نمایشگاههای کشورهای پیشرفته مقایسه کرد و انتظاری برای رقابت با آنان نداریم، ولی ما امیدواریم که همکنون که در ابتدای راه نمایشگاهی هستیم به جایگاه قابل قبولی در منظر جهانی برسیم.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد