اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تا پایان شهریور صفی برای وام ازدواج نخواهیم داشت

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که با هماهنگی و همکاری بانک‌ها قرار شد که تا پایان شهریور ماه اصلا صفی برای دریافت وام ازدواج وجود نداشته باشد.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری اقتصادانلاین ولی الله سیف در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که طرح ضربتی اهدای وام ازدواج تا کی ادامه خواهد داشت، گفت: این اقدام را بانک مرکزی به دلیل اینکه صف افرادی که خواهان اعطای وام قرض الحسنه ازدواج بودند، طولانی شده بود، با هماهنگی و همکاری بانک ها انجام داد و قرار ما این است که تا پایان شهریور ماه اصلا صفی وجود نداشته باشد یا اگر صفی هم باقی می ماند معقول باشد و در حد یک ماه طول بکشد.

وی افزود: مشکل اصلی در این زمینه برمی گردد به تعادل منابع قرض الحسنه از یک سو و تقاضای موجود برای آن از سوی دیگر که البته بانک ها با توجه به اهمیت این قضیه همکاری خوبی را انجام دادند و پیشرفت خوبی را در این زمینه داشته‌ایم.

سیف همچنین تاکید کرد: به نظر می آید می‌توانیم در این وضعیت به اهداف پیش بینی شده دست پیدا کنیم و همه جوانانی که برای وام قرص الحسنه ازدواج ثبت نام کرده اند ان‌شاءالله تا پایان شهریور ماه به نتیجه مورد نظر می رسند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد