اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
طی روز گذشته رقم خورد؛

انعقاد بیش از ۸ هزار قرارداد سکه آتی

حجم معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به ۸ هزار و ۶۵ قرارداد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس کالای ایران، در همین حال ارزش معاملات نیز به یک هزار و ۱۰۵ میلیارد ریال رسید. این در شرایطی است که روز گذشته در بازار نقدی، هر قطعه سکه طلای طرح جدید با هشت هزار ریال رشد، ۱۲ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۵۰۰ ریال به فروش رسید.

به این ترتیب در بازار سکه و بر اساس نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۸۴۰ هزار ریال فروخته شد که نسبت به روز گذشته ۲۰ هزار ریال رشد کرد؛ هر قطعه نیم سکه نیز با افزایش پنج هزار ریالی ۶ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال فروخته شد.

براساس معاملات روز گذشته ارزش ربع سکه و سکه گرمی ثابت ماند و این دو به ترتیب سه میلیون و ۷۸۵ هزار ریال و ۲ میلیون و ۴۹۰ هزار ریال به فروش رفتند. اتحادیه طلا قیمت جهانی هر اونس طلا را با ۹۰ سنت کاهش یک هزار و ۲۶۹ دلار و ۱۰ سنت اعلام کرد و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، با افزایش ۳۵۰ ریالی، به یک میلیون و ۱۷۶ هزار و ۳۸۰ ریال رسید.

به این ترتیب در معاملات سکه آتی در روز گذشته، از ۵ سر رسید سکه در بورس کالای ایران، ۲ سررسید مثبت و ۳ سررسید منفی بودند، به طوری که قرارداد سکه آتی سررسید تیرماه سال ۹۶ با ۰.۰۲ درصد افت با رقم یک میلیون و ۲۴۱ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.

قرارداد سکه آتی سررسید شهریور ماه رشد ثابت و با رقم یک میلیون و ۲۷۷ هزار تومان داد و ستد شد. در همین حال قراداد آتی سکه سررسید آبان ماه نیز با رقم یک میلیون و ۳۱۳ هزار تومان خریداری شد که نسبت به روز دوشنبه ۰.۰۲ درصد رشد داشت.

از سوی دیگر قرارداد سکه آتی تحویل دی ماه نیز با ۰.۱۷ درصد کاهش با رقم یک میلیون و ۳۴۶ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت. قرارداد سکه آتی تحویل اسفندماه نیز نسبت به روز دوشنبه با کاهش ۰.۱۵ درصدی مواجه و با رقم یک میلیون و ۳۸۰ هزار تومان خریداری شد.‌

همچنین قرارداد سکه آتی تحویل اردیبهشت ماه سال ۹۷ هم با ۰.۲۳ درصد افزایش با رقم یک میلیون و ۳۵۷ هزارتومان داد و ستد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد