اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

سرقت از طلافروشی با چاشنی طعمه قرار دادن زنان جوان/ مالباختگان به کلانتری 169مشیریه تهران مراجعه کنند

پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد: سارقی که با فریب و طعمه قرار دادن زنان جوان دست به سرقت از طلافروشی های تهران می زد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ در ساعت 20 و 30 دقیقه 18 خرداد امسال دستگیری یک زن توسط شهروندان به اتهام سرقت از یک طلافروشی به کلانتری 169 مشیریه اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل سرقت واقع در پاساژ کیوان مشخص شد زن جوانی به همراه یک مرد برای خرید یک رشته زنجیر و پلاک وارد طلافروشی شده و در ادامه متهم مرد با سرقت یک رشته زنجیر و پلاک طلا، از مغازه خارج و متواری شده و زمانی که همدست وی ( سارق زن ) قصد خارج شدن را داشته توسط صاحب طلافروشی و کسبه پاساژ گرفتار می شود.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت طلافروشی به شیوه کش روی و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 14 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار کلانتری 169 مشیریه قرار گرفت.
براساس این گزارش صاحب طلافروشی پس از حضور در کلانتری 169 مشیریه گفت: زن و مرد مذکور چندین رشته زنجیر و پلاک را برای پسندکردن از من گرفتند و در همین زمان متهم مرد در حالیکه یک رشته زنجیر و پلاک به ارزش تقریبی سه میلیون و 500 هزار تومان در دست داشت، از مغازه خارج و پشت ویترین مشغول دیدن طلاجات شد؛ به تصور اینکه همسر این مرد داخل مغازه ی طلافروشی حضور دارد توجهی به این موضوع نداشتم که ناگهان زن نیز اقدام به خروج کرد که با کمک سایر کسبه ی پاساژ او را گرفتیم.

*اظهارات متهم زن پرونده
متهم زن پرونده ( 30 ساله ) گفت: چندی پیش با فردی بنام سعید که مدعی بود در زمینه خرید و فروش لوازم آرایشی فعالیت دارد آشنا و به تدریج تماس های ما با یکدیگر زیاد شد؛ یک روز با هم و برای خرید طلا به پاساژکیوان رفته و وارد یک مغازه طلافروشی شدیم و پس از انتخاب چند رشته زنجیر و پلاک، سعید یکی از آنها را برداشت و به بهانه ی مقایسه آن با سایر طلاجات ویترین از مغازه خارج شد.
وی با بیان اینکه سعید در حال صحبت کردن با گوشی تلفن همراهش بود که ناگهان از پشت ویترین ناپدید شد، افزود: قصد داشتم تا از مغازه بیرون رفته و او را پیدا کنم که صاحب طلافروشی مانع بیرون رفتن من شد و بهمراه سایر کسبه پاساژ مرا به مأمورین تحویل دادند.
براساس این گزارش با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته طلافروشی و دیگر اقدامات پلیسی، یکی از مجرمان سابقه دار بنام «علی . ن» (متولد 1349) شناسایی شد.
با شناسایی تصویر علی توسط متهم زن پرونده، مأموران با شناسایی محل تردد متهم در خیابان پیروزی – چهارراه کوکاکولا اقدام به دستگیری او کردند و در ادامه متهم صراحتا به فریب زنان جوان و طعمه قرار دادن آنها برای انجام سرقت هایش از مغازه های طلافروشی اعتراف کرد.
سرهنگ سیروس کتابعلی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، در مورد این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به انجام سرقت های مشابه و شناسایی تعدادی از شکات و برای شناسایی سایر جرایم ارتکابی، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس پرونده صادر شد.
وی افزود: شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند برای پیگیری شکایات خود به نشانی کلانتری 169 مشیریه واقع در شهرک مشیریه – خیابان بوعلی مراجعه کنند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد