اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
23/24

بهای جهانی طلا در آستانه انتشار بیانیه فدرال رزرو آمریکا ثابت ماند

سایت طلا : قیمت طلا در بازارهای بین المللی در آغاز مبادلات امروز چهارشنبه و در آستانه انتشار بیانیه نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا تغییر چندانی نداشته است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، در حالی که سرمایه گذاران بین المللی منتظر انتشار بیانیه نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا و روشن شدن وضعیت سیاست های پولی و نرخ بهره هستند، قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز تثبیت شده است.

بر اساس این گزارش قیمت جهانی طلا امروز چهارشنبه به سطح 1248 دلار در هر اونس رسیده است که نسبت به روز گذشته با افت اندکی روبرو شده است.

شاخص سهام در بازار بورس وال استریت با افزایش چشمگیری روبرو شده و بهره اوراق قرضه خزانه داری آمریکا نیز به بالاترین سطح در 5 ماه اخیر رسیده است.

به نظر می رسد بیانیه نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا می تواند تاثیر زیادی بر روند نوسانات نرخ ارز و قیمت کالاهای راهبردی در بازارهای بین المللی داشته باشد.

انتشار گزارش های مربوط به افزایش درآمد شرکت های بورس وال استریت تاثیر زیادی بر رشد فزاینده شاخص اس اند پی 500 داشته است. قیمت جهانی نفت نیز تحت تاثیر وعده عربستان سعودی برای کاهش صادرات در ماه اوت با افزایش نسبی روبرو شده است. قیمت جهانی مس نیز به بالاترین سطح در 2 سال اخیر رسیده است.

شاخص ارزش دلار آمریکا نیز که پیش از این در برابر سبد ارزهای معتبر بین المللی به پایین ترین سطح در 13 ماه اخیر رسیده بود، با افزایش نسبی همراه شده است.

به نظر می رسد نگرانی های مربوط به اوضاع سیاسی آمریکا به خصوص تنش بر سر پرونده دحالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات بازارهای بین المللی داشته باشد.

مجلس نمایندگان آمریکا طرح جامع تحریم‌های ایران، روسیه و کره‌شمالی را تصویب کرد.

نمایندگان آمریکا با 419 رای موافق و فقط 3 رای مخالف، طرح تحریم‌های ایران، روسیه و کره شمالی را تصویب کردند.

این طرح بیش از دو سوم آرای موافق مجلس نمایندگان آمریکا را به خود اختصاص داده و 3 نماینده مخالف، از حزب جمهوری‌خواه بودند.

این طرح نسخه اصلاح شده طرحى است که پیش از این با هدف تحریم ایران و روسیه در سنا تصویب شده بود.

شاخص اعتماد مصرف کننده آمریکا در ماه جولای به بالاترین سطخ در 16 سال اخیر رسیده است.

میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز با 1.13 درصد کاهش به کمتر از 800 تن رسیده است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد