اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
کواکبیان در گفتگو با سایت طلا اعلام کرد:

قول می دهیم که در مسئله مالیات برارزش افزوده حامی صنف طلا باشیم

سایت طلا: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارسال لایحه دولت به مجلس در مورد مالیات برارزش افزوده گفت: ما این قول را می دهیم که در اصلاح این قانون حامی صنف طلا و جواهر باشیم.

"مصطفی کواکبیان" در گفتگو با سایت طلا، ضمن بیان روند بررسی لایحه مالیات برارزش افزوده در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه ای را دولت خاص مالیات برارزش افزوده به مجلس ارسال کرده که ابتدا باید در کمیسیون اقتصادی مورد بررسی و تدوین قرار بگیرد.

وی بررسی این قانون در صحن علنی مجلس را گام بعدی دانست و تصریح کرد: من واقعیت نمی دانم خروجی این لایحه از کمیسیون اقتصادی مجلس چیست، ولی این قول را می دهیم که حامی صنف طلا باشیم و نگذاریم حق مردم تضییع شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی مالیات برارزش افزوده را دغدغه اصلی اصناف عنوان کرد و افزود: این قانون بر همه ابعاد اقتصادی کشور تأثیر گذاشته است و باید مشکلات اصلی این قانون بررسی و برطرف گردد.

کواکبیان اشتغال را از دیگر راهکارهای رشد اقتصادی بیان کرد و گفت: در مجلس 132 گروه دوستی پارلمانی وجود دارد که اگر از تجربه دیگر کشورها برای حل این مسئله در این گروهها استفاده شود می توان تولید شغل برای جوانان و اشتغالزایی را افزایش دهیم.

وی ضمن بیان اهمیت آموزش در اشتغالزایی و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا خاطر نشان کرد: در مسائل اشتغال و کارآفرینی اگر خلاء قانونی وجود داشته باشد، مجلس حتماً ورود پیدا کرده و در خدمت همه عزیزان خواهد بود.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد