اونس طلا2209.58
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
تحلیلگر ارشد کامرز بانک آلمان :3.4

شکسته شدن سطح مقاومتی 1250 دلار فرصت تازه ای برای خرید طلا فراهم می کند

سایت طلا : تحلیلگر برجسته کامرز بانک آلمان بر این باور است که قیمت جهانی طلا در بلندمدت روندی کاملا صعودی خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، کارن جونز استراتژیست ارشد کامرز بانک آلمان در سخنانی تاکید کرد: بازار جهانی طلا معمولا در فصل تابستان رونق چندانی ندارد ولی با توجه به اوضاع سیاسی و اقتصادی بین المللی به نظر می رسد قیمت طلا در بلندمدت روندی کاملا صعودی خواهد داشت.

بر اساس این گزارش وی در ادامه تصریح کرد: به نظر من قیمت طلا و نقره در بلندمدت همچنان چشم انداز کاملا امیدوار کننده ای خواهد داشت ولی این دو فلز گرانبها برای افزایش بیشتر در بلندمدت نیاز به یک بازار قوی تر و مستحکمتر دارد.

قیمت جهانی طلا در هفته گذشته با رشد چشمگیر 2.2 درصدی روبرو شده و بار دیگر به بالاتر از سطح مقاومتی 1250 دلاری رسیده است.

این تخلیلگر ارشد اقتصادی گفت: با شکسته شدن سطح مقاومتی 1250 دلاری فرصت تازه ای برای سرمایه گذاری در بازار طلا فراهم شده است. به نظر می رسد در صورت ادامه روند نزولی ارزش دلار و رشد تقاضا برای طلا، قیمت این فلز زرد به زودی تا سطح 1295 دلاری افزایش خواهد یافت.

وی اظهار داشت: بازار پتانسیل زیادی دارد ولی باید نشانه مهمی در بازارهای بین المللی وجود داشته باشد که نشانگر شکسته شدن کانال فعلی قیمت طلا و ورود به کانال 1300 دلاری باشد. به نظر من تشدید تنش های سیاسی در آمریکا و ادامه روند نزولی ارزش دلار می تواند عامل مهم و تاثیرگذاری برای افزایش تقاضا و قیمت جهانی طلا باشد.

این تحلیلگر ارشد اقتصادی گفت: قیمت جهانی نقره نیز در بلندمدت پتانسیل لازم برای افزایش بیشتر را دارد. در شرایط کنونی سطح مقاومتی 16.95 دلاری برای هر اونس نقره باید شکسته شود تا بتوان نسبت به ادامه روند صعودی قیمت این فلز امیدوار بود.

برخی تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت طلا در روزهای آینده تحت تاثیر تحولات سیاسی در کاخ سفید و روند نوسانات ارزش دلار قرار خواهد داشت. استعفای سخنگوی کاخ سفید کاملا غیر منتظره بوده و این مساله می تواند سرآغاز تنش های جدیدی در دولت ترامپ باشد.

در حالی که نشست فدرال رزرو آمریکا طی روزهای آینده برگزار خواهد شد ولی بعید به نظر می رسد که این نشست تاثیر چندانی بر قیمت طلا داشته باشد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد