اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شکاف بین عرضه و تقاضای نفت نیمه دوم ۲۰۱۷ کاهش می‌یابد

وزیر انرژی امارات گفت، امیدوار است شکاف بین عرضه و تقاضای جهانی نفت در نیمه دوم سال جاری میلادی همزمان با افزایش تقاضا، کاهش یابد.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری تسنیم، سهیل بن محمد المزروعی، وزیر انرژی امارات گفت، امیدوار است شکاف بین عرضه و تقاضای جهانی نفت در نیمه دوم سال جاری میلادی همزمان با افزایش تقاضا، کاهش یابد.

مزروعی به خبرنگاران گفت: «ما شاهد تقاضای خوب و کند شدن روند افزایش تعداد سکوهای حفاری در آمریکا هستیم.»

«اکنون ما در آغاز سه ماهه سوم سال قرار داریم و تقاضا در سه ماهه سوم افزایش می یابد. من انتظار دارم توافق (کاهش تولید) در سه ماهه سوم و چهارم سال تاثیر قابل توجهی داشته باشد.»

این در حالی است که به رغم تمدید توافق کاهش تولید، نگرانی ها در مورد عرضه بالای نفت اوپک موجب شده تا قیمت نفت نتواند به رقم کلیدی 50 دلار برسد.

وزیر انرژی امارات گفت: «امارات به تعهدات کاهش تولید خود پایبند است... ما شاهد افزایش هایی در تولید نفت برخی از کشورها بوده ایم که به دلیل موقعیت ویژه ای که داشتند عضو توافق نیستند.»

تجار نفتی منتظر نشست روز دوشنبه تولید کنندگان عضو و غیر عضو اوپک در س پترزبورگ روسیه هستند تا ببینند آیا کشورهای عضو توافق کاهش تولید اقدامی برای مقابله با افزایش تولید نیجریه و لیبی پیشنهاد می کنند یا نه. این دو کشور از توافق کاهش تولید اوپک معاف هستند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد